Ã… ta bilde av pus…

Har man kjæledyr blir det til at man tar mange bilder av dem i forskjellige vinkler, og det er ikke alltid det enkleste for de sitter jo ikke stille særlig lenge av gangen. Selv har jeg en som nesten sitter å gjør seg til foran kamera, Vinja, og så har vi Ronja da…. Hun er ikke begeisteret når mor kommer med kamera!

Her har vi da et veldig typisk eksempel på de bildene jeg ender opp med, i allefall når jeg skal ta bilde av Ronja. Akkurat når jeg dro fram kamera fant hun ut at hun skulle rulle seg frem og tilbake på gulvet flere ganger mens hun lagde sine sedvanelige koselyder, hehehe!!

Etter x-antall forsøk endte jeg til slutt opp med dette… Et sekund tidligere lå hun i en perfekt stilling å kikket opp på meg med store runde øyne, men innen matmora rakk å trykke på utløserknappen så hun vekk igjen.

Nå ligger frk Lillepuzdatter rett ut på ryggen med bena til alle kanter inne på senga mi, og så mørbanket som jeg kjenner meg blir det nok ikke lenge til jeg holder henne med selskap…..

4 kommentarer
    1. Pene katter du har og de blir alltid søte på bilder. Bor i blokk og det er ikke lov til og ha dyr i det hele tatt, dvs før var katt lov men nå er både hund og katt forbudt. Ha en fin søndag.

    2. Helge: Tusen takk :o)) Da jeg fikk kattene i 2009 sÃ¥ hadde vi kun lov Ã¥ ha innekatter, men hadde man pus i bÃ¥nd kunne man fÃ¥ gÃ¥ ut med den/dem. Jeg prøvde det uten noe serlig hell…. Mine to er innepuser, og ser stort sett ut til Ã¥ trives med det :o)) Ha en fin søndag du ogsÃ¥!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg