Det snør, regner og snør :o))

Da jeg gikk å la meg i går/natt snødde det store snøfiller og jeg ble stående litt å se ut på den dalende snøen etter at jeg hadde slukket alt lyset, vakkert var det :o)) I dag klarer det ikke helt å få bestemt seg om det skal regne eller snø, for det har vekslet hele tiden. Akkurat nå er det snøfiller som daler og ikke regndråper :o))

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt meg ut i dag, men så ombestemte jeg meg å fant ut at jeg måtte det alikevel. Jeg har nada hårprodukter i skapet, og da blir resultatet helt håpløst. Mitt bløte og tynne hår kan bare ikke vaskes og fønes uten skum og litt hairspray, nei det trenger litt hjelp for å holde på fasongen gitt!!!

Søstrene LIllepuzdatter av Skånevik har trimmet noe voldsomt til morran i dag…. Jeg satte opp balkongdøra for å få luftet litt ut i stua, og da fløy de ut og inn lenge mens de jaktet på hverandre og småsloss. På et tidspunkt brukte de meg som trampoline da de kom løpende over den ene sofaen, og hoppet på meg i stedet for å hoppe ned på gulvet. Var jeg fornøyd med det? Nei ikke i det hele tatt, men det nytter ikke å bli sint på dem heller… Da stopper de bare opp å ser på meg med store blanke øyne, veldig uskyldig, og mor blir bløt i hjertet å glemmer at hun var sint!!

På tide å få kroppet opp av stresslessen, blogges :o))

2 kommentarer
    1. Håper trafikken var roligere for deg enn den ruta jeg kjørte, folk er jo helt på styr 🙁 Har ingen hørt om vikeplikt og blinklys i julestria, det ser ut som om det bare er tiden som teller. Nå skal jeg pakke inn noen gaver og så blir det slæppings, ikke skiføre i dag. Ha en kos lørdag!

    2. Lene S.: Det gikk veldig bra, og folk oppførte seg bra i trafikken. Verre var det med den syrlige damen som sto helt inntil meg hos Nille, og da jeg strakk meg for å hente et nett litt lengre bort på disken kom jeg borti henne. Da kom det surt, var det nødvendig… jeg står jo bare her å venter. Enda surere ble hun da Nille ikke hadde grønne lys, noe hun mente var veldig dumt, hehehe!!! Ha en fortsatt fin lørdagskveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg