Minikonsert med Jenny Jenssen

For noen dager siden dumpet det ned et reklameblad fra Oppsal Kjøpesenter, og i tillegg til alle tilbud var det en oversikt over aktivitetene på senteret fram til jul. Jeg la merke til at Jenny Jenssen skulle underholde en halvtimes tid to ganger i dag. Da tenkte jeg at det skulle jeg prøve å få med meg, for hun synger alle disse fine julesangene våres med sånn innlevelse at julestemningen ikke kan unngå å overmanne deg :o))

video:20131214144625

Da den siste konserten begynte var jeg fortsatt ute på juleshopping, men jeg klarte å være der 10 minutter inn… Da var Jenny i god gang så jeg stilte meg opp sammen de få andre som var der, for det var ikke akkurat fullspekket med folk. Som den profesjonelle artisten hun er sprudlet hun av godt humør, og sjarmerte oss som sto der. Noen mennesker forsøkte å haste forbi, men hun klarte å fange oppmerksomheten deres å smilet kom fram :o))

Jeg sto litt for megselv, og da kom hun bort med mikrofonen å jeg måtte synge sammen med henne til min store skrekk. Det var ingen vei utenom så jeg sang med den stemmen jeg ikke har jeg, hehehe!! 

De småjentene er datteren til Jenny Jenssen og venninnen hennes… De var med å synge, og var virkelig flinke :o))

Den ene damen som jobber hos Nille og jeg ble stående å prate litt sammen med henne etter konserten…. Det var ikke så lenge, for hun hadde time hos Nikita for å fixe håret sitt.

Endelig fikk jeg høre noen av de gode julesangene som jeg savnet så sårt under julekonserten i Oslo Domkirke :o))

6 kommentarer

Siste innlegg