Pakker og kort er sendt

Med det samme jeg kom hjem i går begynte jeg å pakke inn de julegavene jeg skulle sende. Jeg ble akkurat ferdig med innpakkingen til middagen min var klar.

Jeg håper ikke at pakkene fikk alt for mange kattehår på seg, for pusene skulle jo være med på hele pakkeprosessen. Så fort jeg jaget de ned fra skrivebordet var de der igjen, og til slutt ga jeg opp å lot dem være der.

Siden jeg hadde litt å gjøre lot jeg Fjordland stå for middagen, og det ble kyllingfile med grønnsaker og fullkornsris. Det var skikkelig digg :o))

Når middagen var spist og fått lov til å synke litt,dro jeg fram alle julekortene jeg hadde kjøpt å julekortene fra i fjor å satte meg godt til rette.

Jeg hadde linet meg opp litt smågodt, kaffe og schotish shortbread for å ha noe å kose meg med mens jeg skrev. Da det siste kortet var ferdigskrevet var klokka blitt over 23 allerede. Et par går til Danmark mens de resterende 26 er innen norge :o))

Når lunchen kom i dag tok jeg med meg både pakker og kort å dro ned på Post-i-butikk nede på Kiwi. Jeg kan ikke si at jeg gledet meg, for jeg var sikker på at det ville være lang kø å alt ville gå veldig smått.

Heldigvis var det ingen grunn til å grue seg, for det var bare 4 stk foran meg å det gikk relativt fort. Når det ble min tur gikk det i ganske raskt også, for jeg hadde frimerker til alle så nær som 6 kort, og de satte jeg på mens damen ordnet med pakkene mine.

Jeg måtte gå tidligere fra jobben i dag siden jeg skulle til legen kl 15. Hadde det ikke vært for at jeg måtte dit nå så hadde jeg nok forsøkt å ombestille timen. Det var så mye som jeg skulle ha gjort i dag, som jeg ikke rakk. Jeg hater når det blir sånn at bare får gjort noe av det jeg har planlagt….

Nå er jeg veldig sliten, for jeg har holdt på i flere timer med å flytte klær fra det ene skapet ned i kommoder, og det som var der inn i skapet. Jeg har ment å gjøre det lenge, men det har aldri blitt med merr enn tanken inntil i dag.

Jeg fikk kastet endel også mens jeg holdt på, men må nok gå en runde til med noe av det jeg la inn i skapet. Begynte å bli så sliten at jeg orket ikke å gå igjennom alt sammen.

Kjenner på kroppen at det ikke blir så lenge til jeg legger kroppen i vater.

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld :o))

4 kommentarer
    1. Skal sende julegavene til mine søstre idag, ser kosen og tradisjonen med julekort via posten men det har blitt dÃ¥rlig med julekort i det siste i fra meg, kun sms/mail. Men kanskje jeg burde skrive og lage julekort heretter – kun en prioriteringsak. Vil skaffe noe julekaffe og et par pølser ifra Valdres, en bekjent av meg der anbefalte meg Arnhold-pølsa sÃ¥ jeg fÃ¥r sjekke den. Er ferdig med gavene, kun litt smÃ¥innkjøp igjen. Ha en fin onsdag.

    2. foreignerat50: Flere og flere velger å sende SMS eller andre offentlig medier til å sende julehilsner, og det er veldig hyggelig. Jeg er nok litt gammeldags, for jeg syntes det er koselig med julekort i julekortmappen på veggen :o))

    3. Helge: Jeg sender nok noen sms jeg også, men syntes at det er koselig å åpne postkassen å se at det ligger noen julekort der :o)) Jeg tror ikke jeg har hørt om Arhold pølsa! Er det noe som selges lokalt eller kan man få den over hele landet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg