Trøtt som en dupp!

Det er nok ikke til å komme fra at når man har fri så mange dager, ja da legger man seg til noen dårlige uvaner. Jeg tenker spesielt på å sitte oppe til langt på natt, og så sove til utpå formiddagen. Når man da må opp tidlig en dag så er det ikke så veldig greit.

I natt har jeg sovet ekstremt dårlig i tillegg til at jeg kom sent i seng… Jeg var lys våken når jeg gikk å la meg rundt midnatt, men det var nesten umulig å få sove. Til slutt satte jeg meg opp og slo på tv’n inntil jeg ble trøtt, og da lyktes det meg å få 1,5 times søvn før jeg våknet igjen. Etter det har jeg nok svevet inn og ut av søvntilstanden helt til klokka ringte grytidlig, og jeg bare måtte krabbe ut av senga. Når jeg først kom opp og inn i dusjen ordna det seg….


(arkivbilde)

Ute er det blå himmel og sol i dag, og da jeg kikket på gradestokken før jeg gikk viste den jammen minusgrader. Ikke så mange, men et par stykker og jeg fant fram dynekåpa sånn at jeg ikke skulle gå der å fryse.

Var litt spent på om det var mange som skulle avsted på jobb i dag, men det var helt stille. Bare noen få biler som skulle samme vei som meg, og jeg brukte ikke mange minuttene ned til byen. Jeg måtte slite litt for å få ut bilen, for låsen til garasjen hadde frosset fast igjen. Noe den ofte gjør hvis det har vært vått og regnfult etterfulgt av minusgrader. Vanligvis pleier jeg å ha en lighter i veska, men den lå selvsagt igjen i en annen veske. Like før jeg hadde tenkt å gå inn for å hente lighteren, så gled den sakte med sikkert opp. Jeg har låsolje, men den står jo selvsagt inne i garasjen hvor den ikke var til spesiell god nytte i dag. Kanskje på tide å kjøpe en flaske som jeg kan ha i vesken!!!!

Om litt er lunchpausen min over, og det er på tide å være produktiv igjen :o))

Ha en fortsatt fin mandag, blogges!

2 kommentarer
    1. ninaoglivet: Kaffekoppen er fylt opp, og ei Vestlandslefsa er anskaffet som kaffekos så da ordner det seg vettu. Dessuten så har jeg jo vært mer på jobben nå, enn det som er igjen til dagen er slutt :o))

      Kos deg med vasken :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg