Ble så kald

På veg hjem fra jobben i dag ble jeg så vanvittig gjennomkald at jeg ikke har klart å få varmen ordentlig tilbake enda. Nå har jeg ligget langt under dyna en lang stund, og det begynner sakte men sikkert å rette på seg.

Alt verker fra halsen og ned, noe som er gaanske vanlig når jeg blir kald. Alikevel er det lenge siden jeg har vært så ille som i kveld. I tillegg til at det er kaldt er luften veldig rå, og det forverrer saken bedtraktelig. I morgen er en ny dag og da er det nok mye bedre igjen. Greia er vel at jeg ikke bør være ute for lenge i dette været…..

I lunchen i dag måtte jeg bare ut en tur for å lufte meg litt, og fikk for meg at jeg skulle stikke en tur ned på Oslo City for å rusle litt der. Begynte på toppen hos Clas Ohlsson og jobben meg nedover. Hos Kitchen hørte jeg en kjent stemme, og der sto jammen min tidligere kollega og venn T som nettopp hadde handlet litt.

Vi skulle ha møttes for lenge siden til en lunch, men tiden har bare ikke strukket til for meg. Jeg har ikke kunnet ta meg noen lengre luncher den siste tiden. Vi sto å snakket en stund før vi ruslet sakte opp mot jobben min. For at vi skulle få pratet litt mer sammen ble han med opp på jobben. Vi stakk innom Barista’n og kjøpte en latte som vi tok med opp.

Jeg hadde en del ting å få ferdig før jeg gikk fra jobben, så jeg satt til kl 17 for å bli ferdig. Fikk ikke tatt alt, men det som hastet mest. Det andre tar jeg i morgen ;o))

Nå skal jeg se på resten filmen Solstorm på HBOnordic før jeg tar kvelden.

Ha en fortsatt en fin kveld, blogges!

6 kommentarer
    1. hobbyting: Nå om dagen syntes jeg ikke noen ting hjelper, har forsøkt både varm dusj og drikke. Jeg får derimot varmen når jeg krabber under dyna tilslutt, med to tjukke lag over meg :o))

    2. Helge: Det er godt det, men dessverre sÃ¥ blir jeg ikke varm av det… Det er er nok gikten i leddene mine som setter i gang en eller annen reaksjon, som gjør at jeg har problemer med Ã¥ fÃ¥ tilbake varmen. Jeg er ikke sÃ¥nn nÃ¥r det er varmere i været….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg