Morsdag, uten mor!

I dag er det morsdag og alle gratulerer sine mødre med dagen, men ingen av mine to mammaer er i livet lenger. Alikevel ha jeg lyst til å hedre dem, for det syntes jeg de fortjener.

Jeg er av de som har hatt to stykker, en som sørget for at jeg kom til denne verden, men som ikke hadde muligheten til å ta seg av meg. Ble derfor adoptert av mamma no 2, som ble no 1. Som jeg har fortalt før så kom jeg i kontakt med min biologiske mor igjen i voksen alder, men vi fikk aldri sjangsen til å bli ordentlig kjent med hverandre.

Min biologiske mor Aslaug Liv, død 2013.

Min kjære mamma Anne, død 2006, som var der for meg fra hun og pappa adopterte meg da jeg bare va 6 uke gammel. Et fantastisk flott menneske, som var snill som sommerdagen er lang. En person som satte andre foran seg selv. Jeg var så glad i henne, og savnet er så stort!!

#morsdag #død #adoptert #biologisk #savn 

4 kommentarer
    1. TerAnd: Selvfølgelig har jeg det, men du vet…. På sånne dager som dette og bursdager savner jeg henne veldig vettu!

      Gode venner bryr seg mange ganger mer om deg enn familien gjør. De har man jevnlig kontakt med, noe som ikke alltid er tilfelle med familien!!

    2. Skjønner godt at det er sårt med sånne dager, men du har mange gode minner 🙂 Jeg er jo mamma selv, så her blir det ekstra god middag i dag laget av gutta boys, men jeg klarte ikke å la være å stikke innom MIN mamma med blomster i dag 😀 Hun ble som vanlig lykkelig over å ha meg som datter, he he.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg