Da tar jeg helgen…

Når jeg våknet til morran i dag var jeg så trøtt og uopplagt at det var bare med nød og neppe at jeg klarte å karre meg opp av senga, men så var det det at jeg har fri i morgen å da ble det plutselig ikke så vanskelig å stå opp alikevel :o))

Ute hadde det kommet litt snø i løpet av natten, så her oppe i høyden var det ganske masse slaskete snø på bakken som fikk bilen til å slenge både hit og dit da jeg kjørte nedover. Desto lengre nedover mot Oslo jeg kom, jo mildere ble det og nede i byen var det bart på bakken å det regnet mer enn det snødde.

En av kollegene som har vært sykemeldte en stund kom inn for å jobbe i dag, og det var virkelig godt å se henne tilbake selv om det i denne omgangen bare var i dag. Neste uke kommer en til av de sykemeldte tilbake på jobb, så nå begynner ting å gå den rette veien :o))

Litt ut på formiddagen begynte det å snø noe helt vanvittig…. Store snøfnugg som putevar og så tett de kom!! Jeg hadde egentlig tenkt meg ut en tur i lunchen, for å gå av meg en dundrende hodepine men droppet det når det snødde så masse. Ble heller til at jeg stakk ned i kantinen og hentet meg et par skiver brød og litt pålegg, som jeg spiste mens jeg leste avisen på nettet.

Det var godt å komme hjem igjen i ettermiddag, og sette seg ned for å slappe av litt… Hodepinen min er hjertelig tilstede nå i kveld, og den kommer av den stive nakken min. Skal ta meg et par Ibux når jeg går og legger meg om ikke så lenge og da forsvinner den nok til i morgen tenker jeg.

Før jeg kan ta kvelden helt er jeg nødt å klatre opp å skifte pære i badetaket, for der har det plutselig blitt mørkt i løpet av kvelden… Noen ganger så angrer jeg på at jeg valgte den taklampen jeg gjorde pga av de små ekle skruene som må skrus ut hver gang lyset går, men så er det jo sånn at jeg liker den så godt. Da får jeg bare træle med disse skruene når det er på tide å skifte pære.

Ha en riktig god natt, blogges :o))

4 kommentarer
    1. Så deilig å ha en dag ekstra i helga! :o) Denne uka har jeg en dag mindre, jobber kveld og er bare lørdagen som er helt fri. Det er litt kjipt! Stilig det snøbildet ditt! God helg til deg, og lykke til med lyspæra på badet!

    2. Marit: Du får nyte lørdagen i allefall, så kommer det vel flere helger med fri senere :o)) Det er ikke alltid like enkelt å ta bilde av fallende snø, denne gangen klart jeg å fange dem inn å feste dem på kamera :o) Lyspæra er skiftet så nå flommer lyset så fint som bare den. En riktig god helg til deg også :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg