Jeg fikler og fikler

I går kveld var ikke formen helt på topp, og jeg hadde bestemt meg for å hoppe i senga relativt tidlig…. Så sniker det seg inn noen tanker oppe i hode mitt, som det er helt umulig å riste ut igjen. I går var det en lett irritasjon over at designet på bloggen var plassert altfor langt til venstre. Farlig vettu når jeg begynner å tenke på sånne ting, for jeg må jo finne ut hvordan jeg kan fixe på det. Siden jeg ikke er noen mester i design tar sånne ting tid, for jeg må som regel lete etter hvor jeg finner de forskjellige tingene før jeg kan gjøre endringen.

Jeg tenkte at det burde vel ikke være så vanskelig så jeg gikk rett til redigering, men samme hva jeg gjorde så flyttet det seg ikke en millimeter… Da var det ikke så veldig mye annet å gjøre enn å begynte å lete, men heldigvis så fant jeg svaret på blogg.no denne gangen og da ordna det seg.

De som kjenner meg vet at jeg er et ordentlig petimeter når jeg oppdager at ting ikke er plassert sånn som jeg mener det skal være. Det gjelder alt, hehehe…

#design #blogg.no 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg