Feberen ned, og formen opp

Jeg sov ganske lenge i dag, som et resultat av at jeg satt oppe til langt på natt å surret med designet mitt…. Da jeg våknet lå Vinja bak meg inntil lårene mine, og der sov hun så godt at hun våknet ikke med en gang jeg begynte å røre på meg. Så plutselig bare satt hun oppe på hofta mi og jespet :o))

Ute snødde det noe helt vanvittig, men det var varmegrader så snøen var våt og tung… Det var lett å se for den dalte ikke ned, men nærmest datt ned med et dunk…

På et tidspunkt kom snøen så tett at det var vanskelig å se over gaten… Like fort som det begynte sluttet det igjen, og ble erstattet av en kraftig vind som rensket trærne for all snø. Vinden har kommet å gått hele formiddagen, og akkurat nå så ser det ut til å ta seg opp igjen. Jeg har sagt mange ganger at jeg ikke er så glad i snøen, og derfor er jeg jo veldig happy når det er varmgrader å den forsvinner litt etter litt :o))

Jeg har fortsatt feber og har en sår hals, men føler meg alikevel bedre enn jeg var i går… Derfor skal jeg prøve meg på litt lett husarbeide som å skifte på senga og dra over med støvsugeren. Deretter har jeg tenkt til å lage muffins. Kjøpte meg nemlig en sånn ferdigpakke når jeg var ute å handlet i går, og den har jeg tenkt til å mixe sammen om ikke så lenge. Jeg kunne sikkert ha laget røren fra bunnen, men jeg har aldri prøvd meg på disse ferdig greiene før å tenkte at det kunne være artig å se hvordan de blir.

Ha en fortsatt fin lørdag, blogges :o))

2 kommentarer
    1. Har hatt litt vondt i halsen selv etpar dager så jeg kjøpte 2 stk Fisherman`s friend i dag + noe is på kiwi idag. Har hørt at is kan være ok middel mot halsvonde. Bra at feberen er på retur og at formen er på vei opp. Skal snart steike kjøttkaker her.
      Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg