Snakk om være uheldig

Først så får jeg feber og vondt i halsen på fredagen, sånn at svensketuren går i vasken…, megasurt.

Så drar jeg ut for å handle noe av det jeg hadde planer om å handle i Sverige, og hva skjer da jeg skal bære varene inn. Jeg sparker borti trappetrinnet med gummistøvelen, og går på hode i trappa. Hadde en veldig tung stor handlepose i den ene hånda og fikk ikke avverget fallet helt. Endte opp med en aldri så liten hodepine, litt blå i panna, og vondt i den frie hånden.

Som om ikke det var nok…. I går skulle jeg bare dra over med støvsugeren, siden hybelkaninene hadde blitt så store, og hva skjer da? Jeg klarer å sparke bort i dørterskelen med høyre foten, noe som ikke hadde vært farlig hvis jeg hadde hatt sko på. Det hadde jeg selvfølgelig ikke, for som vanlig gikk jeg barbent, og jeg endte opp med en megavond langetå. Som er den ved siden av storetåa, og som faktisk er den lengste tåa jeg har. Den har blitt brekt før en gang for mange år siden, og har aldri blitt helt god igjen siden den grodde skjevt sammen. Jeg “tror” ikke noe er brekt denne gangen, men den er fryktelig vond. Forsøkte å sette på en sokk i går, men det var så vondt at jeg orket ikke å ha den på. Fikk på en sokk i dag, men den er fortsatt veldig vond. Gruer meg til jeg må ha på en støvel i morgen når jeg skal på jobb!!!

Nå må jeg vel ha brukt opp uhellskvoten min for en stund??

8 kommentarer
    1. Uflaks da..tross alt at det ikke gikk enda verre. Går mye barbeint hjemme jeg også og da hender det at jeg sparker borti stolben, dørkarmer osv… Håper du ikke opplever flere uhell på lenge nå – håper tåa blir bedre iløpet av natta.

    2. SÅ mye på en gang kan ta pusten fra de fleste 🙁 Nå går det mot lysere tider på alle måter skal du se 😀 Ha en så god kveld du bare kan!

    3. Helge: Det er så typisk meg å sparke borti alt som er… Første gangen denne toa var gjenstand for noe tilsvarende var minutter etter at Kong Olav døde, og jeg spratt opp av senga for å fortelle det til resten av familien å sparket borti tv-bordet av metall.. Der gikk toa tvers av gitt. Andre gang jeg brakk ei to var for et tre år siden, og da var det lilletoa som fikk gjennomgå….

      Toa føles en aning bedre nå i kveld, så jeg tviler sterkt på at det er brudd denne gangen…

    4. Lene S.: Det går allerede mye bedre, så jeg regner med at det skal gå greit å få på seg både sokker og sko i morgen :o)) Benet har fått vile på krakken det meste av dagen og kvelden, og det har nok vært til stor hjelp!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg