Oppe tidlig

I dqg har denne damen vært oppe siden kl 8…. Det var ikke helt frivillig, men jeg hadde time hos frisørdam3n kl 10

Jeg er fortsatt hos Studio Style Frisør på Oppsal, og har vært igjennom hovedfarging. Nå er det en stund under plast for at stripene skal ta.

Tok med termokoppen denne gangen siden jeg skal være her noen timer. Det var på tide å fixe på håret nå, for nå så det det så flisete å dødt.

Humøret er forresten helt i toppskiktet i dag, hvorfor? FORDE AT SOLA SKINNER VEL ; o))

Ha en fortsatt fin lørdag folkens, blogges!

6 kommentarer
    1. Har lagt om til sommerdekk på 2 sykkler idag, den ene må til service, kulelager i baknavet må sjekkes. Men det var herlig og sykkle med sommerdekk idag. Endelig kom sola og en forsmak på våren. Jeg velger godt med klær på kroppen for det ellers kan halsvonde komme tilbake. Kafelivet har jeg sans for men det kommer dager etter denne. Gratulerer med kvinnedagen. Ha en fin kveld.

    2. Gratulerer med dagen og ny sveis 😀 Du har vel valgt en sommerlig farge i dag, sola skinte jo så vakkert en stund :-)) God helg!

    3. Kjekt med en tur til frisøren innimellom. ;o) Hos min frisør får vi servert kaffe eller hva vi har lyst på av varme drikker .. skal tilbake dit til onsdag. For jeg synes ikke ho klippa nok på toppen sist jeg var der i forrige uke. Og dette skulle selvsagt ikke jeg betale noe for. Pleier aldri å klage, og gjorde forsåvidt ikke det nå heller. Sendte bare ei mld. om at jeg måtte ha ny time, siden jeg måtte ha det kortere oppå. Og det var tydeligvis ikke noe problem. ;o))

    4. Min sykkel blir til nød bare brukt på sommeren, så den slipper jeg å skifte på. Bilen derimot skal bli sommerskodd om noen uker…. Jeg er på besøk hos en venninne i kveld, og vi har kost oss med en deilig kyllingrett til middag. Ha en fortsatt fin lørdag ;o))

    5. Takk og det samme til deg ;o)) Ja, nå er jeg blitt blondine, siden vi la inn masse med striper. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, og kanskje det kommer et bilde ;o))

    6. Ja, det var godt å få klipt håret og bli blondine igjen. Jeg pleier vanlig vis å få kaffe så mye jeg, men jeg hadde kjøpt en ny kaffe til maskinen min i går som jeg ville prøve. Derfor hadde jeg med meg termokopp i dag ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg