Feber og sår hals….

De siste dagene har jeg gått rundt å vært slapp og sliten, og da jeg våknet i går var jeg ganske heit i kindene…. Følte meg ikke så aller verst så jeg kom meg opp og på jobben hvor jeg hanglet meg igjennom dagen hutrende, for jeg frøys å satt til tider med pulsvanter for å holde meg varm på hendene. Utover kvelden steg feberen og jeg kom meg i seng ganske tidlig. 

Når jeg våknet til morran i dag derimot, følte jeg meg ikke i form i det hele tatt… Feberen hadde ikke gått ned noen ting, og kroppen frøys og svettet på en gang pluss at halsen var sår. Jeg gjorde et tappert forsøk på å gjøre meg i stand til å gå på jobb, men skjønte fort at det kunne jeg bare glemme da det gikk helt rundt for meg å jeg nesten måtte sette meg å hvile etter tannpussen.

Jeg orket ikke å ligge i senga, så jeg har dratt på meg tjukke sokker og jakke å lagt meg på sofaen i stua… Det føles liksom litt bedre å ligge der enn under dyna i senga!!

#fryse #feber

4 kommentarer
    1. Så kjedelig 🙁 Håper du er bedre i dag, jeg har hatt en runde i vinter, noen vårinfluensa vil jeg ikke ha 😉 Ha en fortsatt god helg og ta vare på deg 😉

    2. Lene S.: Det begynner å hjelpe på nå heldigvis… Jeg føler meg mye bedre i dag, feberen har gått ned endel å jeg blir ikke like fort sliten som på torsdag og fredag. Problemet er at en forkjølelse kommer aldri beleilig….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg