Sjekket og sendt inn

Da jeg fikk skatteoppgjøret mitt for omtrent en måned siden, bestemte jeg meg for at i år skulle jeg definitivt ikke vente til de siste dagene med å sjekke den.

Hva skjer, jo jeg gjør akkurat det jeg ikke skulle…. Nå har jeg akkurat vært igjennom alle postene og sjekket dem ut en etter en, og jammen stemte de i år også, hehehe!! Selvfølgelig hadde jeg gjemt alle oppgavene jeg hadde fått veldig godt, og jeg brukte en god stund på å finne dem igjen

Denne uken blir kort, bare en arbeidsdag igjen… Denne damen har nemlig fått fri på fredag sånn at jeg skal bare jobbe i morgen å så blir det fire dager fri. Håper bare at været blir bra sånn at det går ann å være mye ute. I dag derimot krabbet varmegradene nedover gradestokken, og tok med seg en ordentlig sur vind som gjorde at man kneppet jakken godt igjen. Jeg måtte til og med skru varmeapparatet i bilen opp på + 23C på veg hjem for å få varmen i kroppen, grøss!!

Tidligere i kveld begynte jeg på et kveldsmaraton med Nanny Fine på Netflix… Jeg bare digget serien når den gikk på 90-tallet, og syntes fortsatt serien er bra. Nå må jeg bare passe på at jeg ikke blir sittende oppe halve natten å glane.

Ha en fortsatt fin kveld/natt, blogges!!

#altinn #selvangivelse #netflix #nannyfine 

3 kommentarer
    1. Fikk igjen noen kr på skatten, bra det. Har ei søster som jobber i skatt sør så hun kan gi meg litt tips men slike ting spør jeg ikke om. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg