Rules for the cat

Noen som kjenner seg igjen? Det gjør i allefall jeg :o)) 

 

3 kommentarer
    1. hehe, det er så søtt. og så riktig. det går jo ikke ann å være sur på en katt som står med et søtt fjes og spørr deg pent om mat eller legger seg på sofaen ved siden av deg. det er umulig å si nei til en katt 🙂

    2. Cleo Kaoh: Når mine katter flyttet inn for snart 5 år siden hadde jeg mange og fine ideer om hva de ikke skulle få lov til. Jeg hadde aldri hatt katter før så hva viste jeg?? Måtte nok fort godta at de to frøknene bestemte litt mer enn det jeg mente de skulle, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg