5 år i dag

For 5 år siden i dag, 30. mai 2009 ble Ronja, Vinja, Sprocket og Link født i Skånevik av Lillepuz…

Ronja og Vinja ble med meg til Oslo, og ble innepuser hos meg. Sprocket ble igjen hos min niese i Hordaland, og bodde hos henne en god stund til han en dag forsvant, mens Link flyttet til en bekjent av min niese. Så vidt jeg vet så bor han der fortsatt :o))

  

  

I dag har jeg vært en tur på Lambertseter, og da var jeg innom Dyrego å kjøpte en presang til pusejentene mine… Når de har bursdag må de jo få en gave av mammen sin, og i år ble det denne aktivitetsleken. De har undersøkt å lekt med den i hele kveld, og tilslutt sovnet Vinja sammenrullet på den mens Ronja lå å kikket borte på dørterskelen. Når søsteren hadde vilt seg en stund gikk hun, og da var Ronja der på et blunk. Det ser nesten ut som om hun ligger å speiler seg :o))

Gratulerer med dagen godjentene mine :o))

#bursdag #5år #ronja #vinja #sprocket #link #katt #aktivitetsleke #dyrego #lambertseter #skånevik #oslo #hordaland

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg