Min Kãrcher vindusvasker

I mitt forrige innlegg skrev jeg om at jeg hadde fått en Kãrcher vindusvasker, og da fikk jeg spørsmål fra Lene S. om hvordan den var samt om alt fulgte med.

Jeg kan ikke si noe om hvordan den er å bruke, for jeg har faktisk ikke prøvd den enda… Den var en gave, som jeg fikk for en god stund siden å som bare har blitt stående der. Hver gang jeg skulle pusse vinduene hadde glemt å lade den opp å fikk ikke testet den ut.

I esken følger selve maskinen med viskeblad, lader, flaske m/klut til såpe som brukes til å vaske over vinduet først. Dersom den er så enkel å bruke som det ser ut til på reklamen, vil vinduspussingen gå unna som en drøm.

Uansett….. Neste gang jeg skal ta vinduene skal jeg bruke maskinen, og da kommer en rapport om hvordan den var å bruke.

#kãrcher #vindusvasker 

8 kommentarer
    1. Jeg har sett på samme systemet i butikken selv, har snust på et kjøp men det har bare blitt med det. Sikkert greit og sparer mye tid. Tiden vil vise hva som skjer.

    2. Takk for info, kjære du 😀 Jeg kjøper den i morgen og håper på det beste, her ser vi snart ikke ut av vinduene pga pollen og fugleskitt 🙁 Vi kan jo sammenligne etter hvert om hva vi synes 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg