Nye vinduer…

Omtrent fra vi fikk nye vinduer første gangen, for ganske mange år siden, har de som ble satt inn i min leilighet vært dårlige. For det første har ikke glassene vært glatte og fine som de burde være, noe man kan merke når man skal pusse dem. I tillegg er de konstant våte så fort temperaturen synker, og om vinteren er mange av dem fulle av is nederst. Kjører jeg med full varme fra varmeovnen er det heldigvis noe bedre.

Det har vært et stort ønske om å bytte dem ut, men det er en stor kostnad for borettslaget å ikke vært noe som kunne prioriteres.

I dag hadde vi ekstraordinær generalforsamlig i borettslaget for å stemme over om styret skulle starte prosjektet, og innhente diverse anbud. Jeg var jo helt for dette før møtet, og følte meg ikke helt sikker på at det ville bli nok stemmer for… Det er jo alltid en del formaliteter man skal igjennom før man kan begynne å diskutere det man egentlig kom for.

Som alltid kom jo økonomi opp, og det ble endel frem å tilbake innen temaet ble lagt tilside. Ellers så var det ikke så veldig mye spørsmål som kom opp, og vi kunne ganske raskt gå for avstemningen. Til min store glede ble det kun 1 stemme i mot, så ny blir det nye vinduer å oss… Hvor lang tid det tar innen nye glass er på plass er ikke godt så se, men vi er da i gang :o))

#generalforsamling #borettslaget #vinduer

7 kommentarer
    1. Det blir deilig med nye vinduer til tross for prisen. Det fikk vi også for noen år siden og det var deilig. Bra med noe nytt som alle kan ha glede seg over.

    2. Apropos vinduer 🙂 Jeg brukte Karcher’n forrige dagen, men den er litt spes. Nalen må ikke klemmes mot glasset, men føres sakte nedover, det ble litt striper likevel 🙁 Den bitte lille såpa som følger med er kun nok til en sprayflaske, fikk kun tatt 2 vinduer innvendig og utvendig, så jeg må kjøpe mer såpe :- Ellers må den ofte på lading skjønner jeg, den greide nesten ikke det jeg fikk gjort :- Godt å få pause, men… 😀 Jeg får la den få en sjanse til en dag med oppholdsvær :-))

    3. Lene S.: Se det ja…. Alt ser så greit og flott ut i reklamen, men det er ikke alltids sånn. Jeg skal teste min ut når jeg tar mine 12 vinduer på balkongen, så får vi se hvor mye den klarer. Tenker det er greit å ha JIF bøtta klar med en gang :o)) Ha en fortsatt fin fredag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg