SÃ¥ kom regnet

På sånne dager som i dag hvor regnet sitter løst i luften, er jeg veldig glad for at balkongen min er innglasset.

Nå sitter jeg tørt 8g godt å ser ut på regnet som faller… Ikke det at jeg bryr meg så mye om det, for rett til høyre kan sola skimtes igjennom skylaget.

Vinja sitter å gnir seg inntil bena mine å maler høyt, og veldig fornøyd med seg selv. Ronja ligger å koser seg på den nye aktivitetsleken de fikk på 5 års dagen 30.05. Den har de begge blitt veldig glad for.

Det nye bredbåndet mitt er så raskt, noe som er veldig uvant for meg. Her har det vært så tregt og ustabilt at det har ikke vært morro en gang. For at det ikke skulle gå i glemmeboka sendte jeg oppsigelse til HomeNett i går kveld., men jeg må nok betale en måned til innen det er ute for godt.

I dag er det den store vannedagen her i heimen, og så snart jeg har fått i meg et par kopper med kaffe skal jeg sette i gang. Etterpå blir det å ta fram super glue flasken å lime sammen et par pynteting som pusene har ødelagt….

Ha en fortsatt fin lørdag, blogges!

4 kommentarer
    1. Og jeg er glad for at vi har tak over halve terrassen 😀 Vi har invitert til hageparty i kveld, men temperaturen er god, sÃ¥ det blir fest, uansett regnbyger og et tordenbrak i ny og ne 😉 Her har vi Get bredbÃ¥nd og den hastigheten det ble levert med – og senere oppgradert – er mer enn nok for oss, he he. Du mÃ¥ kun ha pynteting i plast vet du, nÃ¥r du har ‘unger’ huset 😀 Ha en koselig pinseaften :-)))

    2. Vi trengte en regndag vi nå kan det våte holde seg vekke noen uker. Det er juni og da vil alle ha sol og varme. Festivaler og dager i fleng utover nå, fellesnevner er musikk, mat og salg av ymse. Det er slik det skal være, koslig og sosialt. Ha en fin kveld.

    3. Det ble ikke så ille vær i går, så hagefesten ble fin ute i det fri regner jeg med. Når jeg inngikk avtale med Bredbåndsfabrikken, nå HomeNet så var det med samme hastighet som nå. Den gangen var det rikelig, men nå var det blitt for dårlig med alt som er koblet til nettet her hjemme. Veldig fornøyd med det nye så langt ;o))

    4. Vi trenger både regn og sol, og kan det være noen soldager mellom et kraftig regnskyll skal ikke jeg klage. Det gjør godt for både vekster og for ikke å glemme luften. Ha en fortsatt fin søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg