Noe mÃ¥ en jo finne pÃ¥…

Noe av det kjedeligste jeg vet er å sitte i kø, og det blir litt av det på veg hjem fra jobben om dagen.

Så når bilen sto stille satt jeg å knipset bilder, og damen i bilen foran meg lurte nok på hva jeg drev med. Hun satt å kikket på meg å det jeg holdt på med i sladrespeilet :o)) Det er kanskje ikke så veldig mye spennende å ta bilder av på baksiden av Bjørvika, men noe ble det da.

Det gikk i ruslefart over den nygamle brua, og opp mot tunnelene….. Etter det går det i vanligvis ganske radig oppover mot Ryen, men i dag var det kø fra midten oppe i Svartdalstunnelen å det gikk i lusefart opp mot rundkjøringen på toppen. Jo da, jeg kunne selvsagt ha tatt t-banen for å spare både tid og penger, men jeg sliter med klaustrofobi som gjør turen til og fra jobben til et mareritt. Det er verst om sommeren når det er varmt, og da har det hendt opptil flere ganger at jeg må gå av banen for å få luft å roe meg ned litt. Akkurat nå orker jeg ikke det styret der…..

#kjedelig #kø #bjørvika #tunneler #ryen #svartdalstunnelen #foto

3 kommentarer
    1. Er jo ikke det verste du kan holde pÃ¥ med i bilen – har sett mye verre ting en at noen knipser med mobilen. Ikke alle som vet at folk i en buss kan se inn vettu……hehehehe :)))

    2. TerAnd: Det har du rett i…. Jeg har sett litt av hvert jeg ogsÃ¥, for folk tror jo a nÃ¥r de sitter i bilen med dører og vinduer lukket sÃ¥ kan ingen se dem!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg