På lørdag kom de

Nå er det tredje året jeg bestiller almanakker fra personligalmanakk.com, og på lørdagen kom årets utgaver. I år bestilte jeg faktisk to stykker, en stor til å ha her hjemme og en liten som jeg skal ha i vesken. Den store blir litt tung innimellom å drasse på, så derfor tok jeg beslutningen å lage meg to.

Når jeg skulle lage den store hadde jeg først å tenkt å bytte ut bildene på for og baksiden, men etter å ha forsøkt en hel masse bilder uten å bli fornøyd endte jeg opp med å bruke de samme som jeg hadde i fjor.

Jeg lagrer alle avtaler på mobilen, men det er alltid noen ting jeg trenger å notere for ikke å glemme. Derfor er en almanakk grei å ha :o))

#personligalmanakk #almanakk

4 kommentarer
    1. SÃ¥ fine…fint bilde av deg ogsÃ¥.
      Jeg er helt avhengig av almanakken min…som ei lita dagbok.
      Lagrer ingen ting pÃ¥ mobilen jeg, min er sÃ¥ gammaldags…hehe
      Klem<3

    2. annebe: Tusen takk :o)) Det er jammen godt å kunne notere noe ned på papiret, også. Når man sitter i telefonen å trenger å sjekke kalenderen er det mer praktisk med en almanakk :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg