Jeg prøver lykken…

Det er en evighet siden jeg har levert Lotto og Extra, men i dag bestemte jeg meg for å levere inn begge deler. Det hadde ikke gjort vondt å få fylt opp kontoen med noen ekstra kroner, og da gjerne et tall med mange siffer…. Jeg har like stor sjanse som alle andre, men på en måte tror jeg at jeg har brukt opp spillelykken min for mange år siden. Vinner jeg noe så er det vel helst bare noen småbeløp, men man vet aldri…

Jeg vinner i allefall ingenting om jeg ikke leverer noe, nemlig!!!!

#lotto #extra #spill #vinne #hell #lykken

8 kommentarer
    1. Ikke rart jeg ikke vinner, jeg spiller jo ikke, men pÃ¥ tirsdag hadde mamma kjøpt en sÃ¥nn ‘dobbelkupong’ Extra og satt navnet mitt pÃ¥ den ene delen. Jeg punget ut meg kr 25,- som seg hør og bør, he he. JEG VANT første ramme eller hva det heter, det ble kr 3.895,- hun vant ikke noe pÃ¥ sin del og siden jeg hadde betalt min del, sÃ¥ var gevinsten min alene, iflg henne 😀 HÃ¥per DU vinner :-))) Jeg mÃ¥ fly avgÃ¥rde, god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg