Nok en vannrett dag….

Jeg hadde forhåpninger om å være oppe og hoppe igjen i dag, men dessverre så våknet jeg med feber, litt svimmel og slapp. Dermed ble det nok en dag i vannrett stilling på sofaen….

Ronja ligger bak meg på sofaen, sammenrullet til en ball. I dag er hun veldig kosete, og har diltet etter meg så fort jeg har reist meg. Hun pleier å roe seg ned litt når jeg tar fram børsten, så jeg gikk over pelsen hennes noen minutter. Da lå hun rett ut på kjøkkenbordet og malte så høyt at det hørtes ut som en motor.

Etter gårsdagens utrenskning har jeg ikke klart å opparbeide meg noen matlyst. Klarte å tvinge i meg et par tørre kjeks og litt vann i sta, og forhåpentlig klarer jeg å få i meg litt suppe senere. Jeg har en pose med klar grønnsakssuppe i skapet, noe som vanligvis smaker godt.

Ha en fortsatt fin dag folkens, blogges!

#syk #katt #ronja #kos #grønnsaksuppe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg