De siste dagene

Da var helgen over, men også sommerferien….. Fire herlige uker er over, og det har gått utrolig fort at det er nesten ikke til å tro. Det var ikke lett å komme seg opp i dag, for jeg hadde kjempeproblemer med å sove i natt. Når jeg døste av gikk det ikke mange minutter innen jeg våknet igjen.

Nå ja, det var ganske godt å komme inn i litt faste rutiner er igjen, for det er ikke til å unngå at jeg nok en gang har klart å snu døgnet helt på hode…. Dessverre.

Sluket på badet var i ferd med å bli tett igjen, og derfor måtte jeg ut i lunchen for å skaffe noe midler til å få fart i sakene. Mens jeg nå først var ute kjøpte jeg en pakke med hårfarge,  ganske lyst. Det er flere år siden jeg har gjort det selv, så jeg har tenkt å betale om litt hjelp når jeg skal gjøre det. Var også en snartur på Oslo City for å kjøpe våtfor til pusene.

I helgen var jeg oppe hos Anne på Taco.  Nevøen hennes var også der for å hjelpe henne med slangen til vaskemaskinen.  Han ble såpass lenge at han  spiste middag, og satt en stund etter for å skravle litt. Han ble ikke så sen for han hadde et stykke å kjøre hjem til seg selv. Jeg ble til rett før midnatt, men da kjente jeg at det var på tide å komme seg hjem. Det ble ikke til at jeg kom meg i seng tidlig allikevel.

På søndagen testet jeg vaskemaskinen med tøy for første gang, men det programmet jeg valgte som ikke hadde forvask hadde heller ikke noe særlig sentrifugering eller. Måtte kjøre det ekstra, men da ble det også ganske tørt. Kjempefornøyd med maskinen :o))

Resten av søndagen sosa jeg bare rundt å nøt dagen sammen med pusene mine.

6 kommentarer
    1. Savner jobben min selv om det er “sommer” her fortsatt. Hadde vært flott ĂĄ kunne dra pĂĄ jobb igjen. Faste rutiner blir savnet nĂĄr de ikke er der lenger.

    2. Hverdagen er her for alle – dagene gĂĄr i det samme mønstret men det er viktig og legge inn noe man kan leve pĂĄ fremover. Bra at du er fornøyd med vaskemaskinen.

    3. Det er nok litt godt at hverdagen er her, for det et ikke bra med for mye lediggang. Vaskemaskinen den g9r som en klokke, og nå som sluket mitt er åpent slipper jeg vañn på gulvet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg