Ny bok fra Karin Brunk Holmqvist

Nå har hun kommet med en ny bok igjen, Høyt henger de og søte er de, og jeg har kjøpt den… Jeg gleder meg noe helt vanvittig til å begynne på den, for jeg vet at jeg kommer til å kose meg glugg ihjel. Avsnitt for avsnitt kommer jeg til å smile og småhumre for meg selv.

Karin Brunk Holmqvist er født i Simrishamn i 1944, men har bodd de siste 50 årene i Tomelilla. Hun har skrevet flere bøker i en humoristisk sjanger om eldre mennesker, som gjør ting de normalt ikke ville ha gjort om ikke uforutsette ting i livet deres tvinger dem til det.

Har du ikke lest noe av henne før, anbefaler jeg virkelig at du tar deg tid til å gjøre det :o))

#bøker #forfatter #høythengerdeogsøteerde #karinbrunkholmqvist #svensk #humor #leselyst

4 kommentarer
    1. Ser artig ut den – skal notere meg tittel og hva boka heter. Det er sjelden jeg leser bøker men denne ser veldig spennende ut, siste boka jeg leste var “Viljestyrke” av Dag Otto Lauritzen – knall bok som anbefales.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg