Kveldskos

I dag har jeg vært en tur på Nordby i Strömstad sammen med Anne, Ann-Karin, Terje og Mathew, og det har vært en fantastisk flott tur. Vi dro fra vår faste Statoil-stasjon nedenfor Lambertseter ved 08:30 tiden, og regnet pøste ned i bøtter og spann… Siden det var lørdag var mange ute på veien, og enda flere på Nordby-senteret.

Vi gikk først i matbutikken og fikk unnagjort det, før vi tok oss en runde omkring i de andre butikkene… For å ha energi til å shoppe mer, slang vi oss ned hos Joe’s Diner for å spise lunch. For min del ble det en ägg och räkmakka :o)) Jeg hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle kjøpe noe godterier, men jeg klarte ikke helt å la være. Det ble litt Old English Allsorts, som er en stor favoritt. På veg hjem stoppet vi hos Marché hvor vi “damene” kjøpte oss en laksemiddag, mens “herrene” valgte noe lett siden de skulle spise middag senere.

Nå har jeg sunket langt ned i godstolen med en kopp kaffe og godteskålen ved siden av meg på bordet, ganske så sliten…. Med det griseværet vi har hatt i dag, måtte jeg ha øynene godt med meg hele veien. Det gjorde at jeg ble sliten i øynene og fikk vondt i hodet. Nå har jeg fått slappet av en stund så hodepinene er forsvunnet.

Resten av kvelden har jeg tenkt å bruke til å glippe litt med øynene, og halvsløvt glane litt på tv’n :o))

#nordby #shopping #mat #godteri #regnvær #strömstad #allsorts #sliten #trøtt #godteskål #kaffe #joesdiner 

12 kommentarer
    1. Engelsk konfekt smaker godt men lenge siden sist. I går var jeg på kino og så “Børning”, deretter var det rett på konsert med et kamerkor like ved. Trodde det var salg av kaffe og kake i pausen men det var det ikke, av den grunn gikk jeg etter 1 avd. Blir en liten skogstur snart ellers vet jeg ikke helt. Ha en fin dag.

    2. Fin fangst, men jeg liker ikke de med ‘frø’ på 😀 God søndag til deg, her skal vi ha mamma og pappa på kalkunmiddag :-)))

    3. Takk for i går. Det var artig som vanlig:o). Jeg må nok kaste ut naboen slik at jeg får plass til alt jeg fikk med meg hjem….
      Ha en super fin søndag!

    4. Helge: Det var en stund siden jeg også spiste Engelsk kofekt, og det smakte veldig godt. Jeg har ikke vært på kino på evigheter, men har snakket om å gjøre det….., snart :o)) Det er alltid koselig med en konsert! Vi skal på musicalen Billy Elliot om et par uker, og jeg gleder meg til det.

    5. Lene S.: Hehe, mitt problem er at jeg syntes de er like gode alle sammen… Derfor har jeg en tendens til å spise litt for mange!!! Her blir det enkel middag i dag, fiskeburgere med kokte poteter…., men godt er det!! Ha en hyggelig middag med familien :o))

    6. Ann: Jeg syntes ikke det ble så mye i handlevognn din jeg, men du lå jo sånn prismessig ganske lik oss andre så da ble det vel litt alikevel :o)) Det ble en veldig koselig dag sammen med dere alle sammen. Var hjemme sent etter å ha kjørt ned om Oslo Sentrum og så CB, så da var det godt å sette seg ned.

      Ha en fortsatt flotters søndag du også :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg