Stemningsfult

Nå som høsten har kommet for fult, tennes det også mange t-lys i denne heimen. Jeg har lykter og lysglass over alt, og det blir med en gang så lunt og godt når de alle er tent.

Jeg gjorde noen forandringer i stua, og flyttet denne lykten fra Partylight som jeg kjøpte i fjor opp på kaminen hvor den syntes bedre. Kaminen blir alikevel ikke fyrt i så da kan jeg like godt bruke den til å lage litt steming :o))

Med hånden på hjerte så er vel høsten den tiden jeg liker aller best, selv om det blir fort mørk på ettermiddagen!!

De aller fleste løvtrærne har mistet bladene sine nå, og det er bare de mørke bare grene tilbake. Jeg har dessverre ikke fått hatt høstrydding i blomsterbeddene mine, men når jeg skulle sette i gang kom jo det flere dager med øsende regnvær. I dag har det vært opphold, men da har jeg selvsagt hatt andre ting å foreta meg… Jeg får se hva jeg rekker etter jobb, hvis været holder da…..

Nå skal denne damen kose seg med hjemmelaget blåbærmuffins og kaffe, mens hun ser på “Alt for Norge”.

#lys #stemning #kos #hygge #innekos #lykter #lysglass #høst #blader #partylight #blomsterbedd #høstrydding #altfornorge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg