Jeg skulle bare…

Til morran i dag var det ingen kjære mor, og jeg måtte opp lenge før jeg vanligvis pleier… Årsaken var at det var Allmøte på jobben, og selv om jeg skulle gå på den siste klokkeslettet (10) måtte jeg være der før 08:30. Dette for at at vi skal ha noen til å være tilgjengelig på telefonen. Kaffekoppen jeg tok mens jeg kledde på meg fjeset, var nok det som fikk meg våken.

Siden jeg var så tidlig oppe i dag ble det også til at jeg var veldig trøtt og sliten når jeg kom hjem fra jobben… Derfor tenkte jeg at jeg skulle ta meg en aldri så liten PowerNap etter at jeg hadde spist middag. Jeg pakket meg  inn i et pledd, og borte i drømmeland havnet jeg i løpet av noen få sekunder. Sånne PowerNapper er skumle, for de har en tendens til å bli myyyyye lenger enn planlagt. Sånn ble det i dag også, og jeg kom ikke til meg selv før etter 2,5 time gitt :o))

Siden det er så mildt ute om dagen har jeg kunne ha balkongdøren åpen til langt ut på kvelden, og som et resultat av det kommer det inn noen bevingede skapninger som har våknet opp igjen. Dette skaper stor interesse hos pusene mine, og i kveld har de jaktet rundt på en grønn liten sak som er smart nok til å holde seg oppe i taket, hehehe… De har sittet i evigheter å glant opp i taket og mjauet sårt for at de ikke får tak i den :o)

Det er på tide å tenke på å skifte dekk på bilen, og jeg forsøkte å ringe Røhne Selmer på Ensjø i flere omganger i dag for å bestille tid. Til slutt måtte jeg bare gi opp, for jeg ble sittende en evighet i kø for så å få beskjed om at ingen kunne hjelpe meg å samtalen ble avsluttet. Jeg hadde en jobb å gjøre så jeg kunne ikke sitte forever i telefon med dem. Derfor gikk jeg et par minutter på 16 og kjørte innom dem for å ordne en time. Det var gjort på under et minutt, og jeg kunne levere bilen på fredag morgen. Jeg kan sitte å vente på at bilen blir ferdig, men jeg tenker at jeg leverer den og henter den enten i lunchen eller på veg hjem…..


(illustrasjon)

Etter helgens store rydd og kast øvelse har jeg fått ganske vondt i nakken, og høyre skulder… Jeg skulle nok ha tatt litt med ro kjenner jeg, for nå i kveld er det så vondt at jeg er småkvalm av smertene. Det er heldigvis ikke så ille på morningen etter en god natt søvn, og jeg har begynt å ta betennelseshemmende tabletter for å få bukt med det. Jeg må nok være litt forsiktig sånn at det ikke forverrer seg, og jeg ender opp med en skikkelig betennelse igjen :o((

Til tross for kveldens PowerNap er jeg fortsatt trøtt og sliten, så nå har jeg tenkt å rusle tilbake til senga å sove til morgen.

#trøtt #morgen #allmøte #powernap #mildvær #insekter #katter #dekkskifte #røhneselmer #ensjø #smerter #nakke #skulder #betennels

4 kommentarer
    1. Man planlegger så mye men dytter det meste foran seg. Jeg kjenner meg igjen i visse ting, nå for tiden sovner jeg altfor tidlig og dermed er halve kvelden borte. Man må lære og ta ting etterhvert og ikke vente til dagen etter. Ha en fin kveld.

    2. Helge: Skal man ha noe gjort, mÃ¥ man i allefall sørge for Ã¥ fÃ¥ det unna innen man setter seg til for kvelden… Stolen og sofaen fanger, Ã¥ gir ikke sÃ¥ lett slipp igjen med det første.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg