trøtt.no

Da har været slått om, og den fine hvite snøen vi fikk for et par dager siden er en saga blott. Når jeg våknet ut på formiddagen i dag regnet det, og gressplenen var like grønn som den pleier å være om sommeren. Nå har det i tillegg begynt å blåse ganske kraftig også. Ikke mye vi får gjort med det akkurat. En positiv ting er jo at siden det har blitt varmegrader kan jeg ha balkongdøren min åpen, og det vil si at pusene mine kan løpe ut og inn som de vil. Da slipper jeg ha Ronja hengende i karmen å skrike for at hun vil ut i 2 sekunder, og så inn igjen for at det var så kaldt :o))

Jeg må innrømme at jeg er ganske trøtt og sigen i dag pga litt lite søvn… I utgangspunktet er jeg ei ordentlig nattugle, som ikke er den første til å gå å legge meg i helgene. Klokken ble 03:30 innen jeg slukket lyset, men da var jeg også ganske trøtt… Naboen over hadde fest, men jeg hadde ikke noe problemer med å sovne da jeg krabbet opp i senga :o))

For at jeg ikke sove bort hele dagen satt jeg klokken på 10, men jeg ble liggende en halvtime over før jeg endelig klarte å komme meg opp. Da hadde jeg en formening om at jeg skulle ligge på sofaen å sløve foran tv’n resten av dagen, men det ble ikke til det. Jeg ryddet litt i matskapet å fikk litt oversikt der, og fikk plukket ut noe som skal til Fretex som jeg hadde dyttet helt nederst. Har ment å skulle gjøre dette ganske lenge, men den ene dagen tar den andre å så har det gått måneder…. Dessuten så ser man det ikke der det ligger gjemt på nederste hylle. Litt sløvt tenker du, å ja da jeg vet det så godt!!


Etterpå dukket jeg inn i fryseren å omorganiserte der, og kastet noe som dessverre hadde blitt liggende litt for lenge. Nå har jeg god oversikt, og det er plass til juleribben som snart skal kjøpes inn. Jeg har en stor fryser nede i kjelleren, og noen av tingene jeg hadde her oppe i frysen ble flyttet ned. Blandt annet en haug med elementer til kjølebagen… Jeg har vist kjøpt noen flere enn jeg trodde, huff!!

Nå har jeg tenkt å gå igjennom noen papirer, og gjøre klart noen regninger som skal betales når lønningen kommer om noen dager. De fleste kommer inn i nettbanken, men jeg støtter noen organisasjoner å de sender manuelle fakturaer.

Ha en strålende dag videre, blogges :o))

#trøtt #sove #varmegrader #snø #vind #katter #matskap #fretex #fryser #regninger #nettbank

2 kommentarer
    1. Det ble en solid ryddsjau her i dag også, la en bunke med ditt og en med datt i en kiwipose og rett i boden, fikk mere plass i gangskapet. Så ble det koking av poteter og div oppvask. Ha en fin kveld.

    2. Helge: Jeg har ryddet nesten i hele dag, og det ble to store IKEA poser som skal ned til Fretex. Nå har jeg virkelig fått god plass i skapene mine. Her ble det deilig medisterpølse fra Gilde, surkål og favorittpotetene Kers Pink til middag. Så måtte jeg jo ha litt godt i glassene også :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg