For en frustrerende dag

Det er bare fornavnet….. For denne damen våknet opp med feber, ikke megahøy, holdepine, sår hals og absolutt ingen stemme i det hele tatt. Jeg måtte vaske og føne håret mitt innen jeg gikk, og ble både varm å kald flere ganger mens jeg forsøkte å tørke det. Det gikk ikke så fort med meg, og jeg måtte sende en melding til jobben for å si at jeg kom senere. Hadde det ikke vært for Ibuxen jeg tok hadde jeg vel ikke kommet meg avgårde i det hele tatt.

Det var kun et par minusgrader ute, og ganske glatt på fortauet når jeg rusla ned til t-banen… Jeg måtte gå forsiktig sånn at dette hærsjens kneet mitt ikke begynte å verke igjen, men i siste bakken vrikket jeg det da skoen min skle på isen. Været kunne man ikke klage på i dag, for himmelen var blå og solen skinte :o))

I hele dag har jeg bare fått ut viskelyder når jeg forsøkte å si noe. Jeg prøvde å si så lite som mulig, for det var slitsomt å ikke kunne bruke stemmen ordentlig. Ikke hørte de andre hva jeg sa heller når de spurte meg om noe, og det gjorde vondt i halsen når jeg forsøkte å anstrenge meg for å bli hørt. Det er ikke ofte at jeg er så stille å ikke sier noe i løpet av en arbeidsdag. Siden jeg kom så sent på jobb tok jeg ikke noen ordentlig lunchpause, men tok et par ferdigsmurte knekkebrød jeg hadde i skuffen min mens jeg leste raskt igjennom overskriftene på Dagbladet på nettet.

Stemmen glimrer med sitt fravær nå i kveld også, men jeg håper virkelig at den er tilbake igjen i morgen..

Nå begynner øyenene mine å glippe så det er på tide å komme seg i seng å få seg litt søvn, og kanskje sove av seg feber og alt det som herjer i kroppen i dag.

#syk #feber #hals #hodepine #stemme #viske #frustrerende #sliten #trøtt #dagbladet 

4 kommentarer
    1. Dessverre så henger det fortsatt i. Stemmen min glimrer med sitt fravær i dag også. Det et så slitsomt og jeg er så lei, men ikke så mye jeg kan gjøre med det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg