Madam Hiss…

Ønske om å få tilbake stemmen til i dag, gikk dessverre ikke helt i oppfyllelse….

Det meste av dagen gikk med til å viske, og jeg hørte ut som Madam Hiss… Jeg begynte å bli ganske sliten og sår i halsen, i tillegg til at det var utrolig frustrerende at jeg ikke kunne delta i samtalene som foregikk på andre siden av skilleveggen. Til slutt lukket jeg bare ørene å konsentrerte meg om det jeg skulle gjøre. Det var mye enklere på den måten.

Stakk en snartur ut i lunchen for å kjøpe mer vitaminer, men jeg kunne ikke finne den boksen jeg bruker noe sted. Var både hos på Apoteket og i så i Helsekosten uten noe serlig hell. Jeg kjøpte den boksen jeg har nå i Sverige, men vet at den går å få tak i den her også. Nå skal jeg jo til Sverige om ikke mange dagene, så da skal jeg passe på å kjøpe et lager sånn at jeg har en stund!

Når jeg hadde eget kontor pleide jeg alltid å pynte det litt til jul, men nå sitter vi i åpent landskap og selskapet har innført “clean desk” når man går hjem om ettermiddagen. Jeg var innom Nille og da kunne jeg ikke motstå en litt stor nisse med lange ben og en litt mindre pynt. Pynten lot jeg stå på pulten når jeg gikk hjem, mens nissen fikk sitte på stolen min å passe på den til i morgen :o)) Bilde kommer.

Forrige uke begynte jeg å ta t-banen igjen og jeg har tvunget meg selv til å gå av på den nærmeste stasjonen, til tross for at det er bare bratte bakker å kneet mitt protesterer hele veien hjem. I dag derimot dro jeg opp til Oppsal siden jeg trengte å handle litt. Det er en aning lenger å gå den veien, men helt klart lettere. Nå har jeg ikke tenkt å ta den lette veien så sant jeg ikke trenger å handle, for jeg trenger å trene kneet mitt opp igjen. Det har blitt litt vel mye bilkjøring det siste året, noe som i lengden blir dyrt i tillegg til at det blir lite bevegelse på meg.

Stemmen min har faktisk begynt å komme tilbake igjen utover ettermiddagen, så det lover godt for i morgen… Ingen visking på meg lenger :o)) 

Nå sitter det en liten Vinja på armlenet til stolen å ser på meg med lengselsfulle øyne… Hun vil gjerne ligge litt i fanget mitt å kose seg en stund, noe hun pleier å gjøre hver kveld. Da er det nok best å legge bort PC’n for i kveld :o))

#hiss #viske #stemme #lunch #vitaminer #apotek #helsekost #nisse #julepynt #tbanen #oppsal #bevegelse

4 kommentarer
    1. Håper du har fått stemmmen tilbake. Hørtte uværet godt i natt og våknet av det men sovnet igjen. Det er bare regn og vind det som kommer, som vanlig ved slikt vær er det sikkert endel småskader rundt forbi. Men naturkreftene er ingen spøk. Vaska stuegulv godt i går kveld før jeg gikk en tur på kiwi, regnet kom på hjemturen fra kiwi. Ha en fin dag.

    2. Formen er på oppadgående og stemmen er kommet tilbake igjen. Jeg merket stormen før jeg la meg i går kveld. Naboens innsynsskjerm sto å slo i vinden. Heldigvis hadde både regnvær og vindkast gitt seg innen jeg dro på jobb.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg