Nisseglede på jobben

#nisse #julepynt #glede

7 kommentarer
    1. Det er mye jul på mange jobber nå. Vi pleide og få en kurv til hver jul, men det ble mindre og mindre for vært år, i kurven lå det laks, pålegg, ei kokebok, sjokolade, kjeks og mye annet. Veide sikkert 4-5 kg det ene året men i de siste har den veid rundt 1,5 kg. Men det går mange vinflasker og konfektesker mellom yme sammarbeidspartnere i disse dager. Det skal både lukte og smake jul i hver kantine bortover. Var råheldig ida, var på salg og fikk ei god dynejakke til 510 kroner, den var satt ned fra 1700,- kroner, 70% avslag. Ikke hver dag man opplever slike ting før jul.

    2. Koselig med julepyntet jobb, det har ikke jeg, he he. Ønsker deg en riktig god adventshelg, nå går tida fort til vi drar på juleferie og du tar juleferie, he he, men må jobbe noen dager til, men ikke i dag 😀

    3. Helge: Vi har også pleid å få julegave, men de er ikke så overdådige som de du beskriver. Alltid koselig å få en liten ting, syntes jeg :o)) Det var jo en bra pris på dynejakken syntes jeg… Sånne priser pleier først å komme rett etter jul! Håper du blir fornøyd med den.

    4. annebe: Det var akkurat det jeg også tenkte…. For meg er viktig at jeg har noe koselig å se på i disse stressende juletider, og et par røde nisser gjør virkelig susen :o)) Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

    5. Lene S.: Jeg elsker nisser i alle former og størrelser, noe som får meg til å tenke på den tiden da foreldrene mine levde å huset var en ordentlig julehus. Nissene tittet fram fra alle krike og kroker :o)) Jeg må nok jobbe en hel uke til innen jeg kan ta juleferie, og siden jeg har en del igjen å gjøre så har det gått opp for meg det ikke er så veldig lenge igjen…..SKRIIIIIIK! Får litt panikk sånn med en gang, men det er egentlig ikke noen grunn til det for alt blir ferdig til julaften alikevel :o)) Ha en fin fredagskveld og helg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg