1. Ukene går fort mot februar og når det er over er det vår like om hjørne. Det var tøffere vinterer før, da var det vinter med 1,5 m snø og minus 15 gr i ukevis men vi greiude oss da også. Ha en fin dag.

    2. Vi får vel være litt tålmodige både du og jeg 🙂 Peonene står som regel ikke i blomst før mai/juni, mens løkvekster der i mot, mars kanskje 😀 Synes vinteren ikke har vært norsk vinter hittil, bank i bordet, eller hva det heter. Du må ha riktig god bedring, håper det går rette veien og det fort 😀 God helg og ta livet med ro.

    3. Helge: Når jeg tenker tilbake på vintre som har gått så kan jeg liksom ikke huske at de var grønne. Jeg ser for meg masse snø og vanvittig kaldt ute, noen så kalde som over -30C. Gasspedalen på bobla mi frøys fast, så jeg måtte løsne den hehehe!! Jeg lengtet etter sommer da også jeg!!

      Det er som du sier snart februar, og da går det fort til mars å før vi vet ordet av det er det april osv.

      Ha en fin kveld videre :o))

    4. Lene S.: Egentlig så er jeg vel ikke så missfornøyd med vinteren så langt… Satt bare å så igjennom noen bilder jeg tok i Botanisk Have i sommer, og da kom lengselen etter sol og varme :o))

      Formen er definitivt mye bedre, og jeg har vært på jobb igjen i dag. Fortsatt litt feber og hodepine, men ikke så ille som det har vært de siste to dagene.

      Ha en riktig god helg du også :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg