Pus fikk all min oppmerksomhet

I går ble det ikke noe blogging på meg, for jeg hadde nok en kveld hvor jeg var så frossen at jeg lå godt innpakket i varme pledd hele kvelden. I tillegg var jeg så trøtt å sliten at jeg mer eller mindre halvsov meg igjennom kvelden.

Pusene mine nærmest sloss om å få ligge i fangen mitt, og siden de er en god varmkilde fikk de lov til det. Når en katt hoppet ned satt neste klar til å hoppe opp, og sånn byttet de på hele kvelden. De krøllet seg sammen og sov sammen med meg.

Vinja så helt fjern ut der hun lå med hode mot magen min :o))

Ronja liker ikke å bli tatt bilde av, og de fleste bildene jeg har av henne ser hun ganske morsk ut, lille snuppa!!

Mens Vinja ventet på tur til å ligge i fanget mitt, holdt hun på å turne rundt den nederste stolpen på klorestativet samtidig som hun mjauet og pratet med seg selv :o))

Da jeg gikk på jobben til morgenen i dag regnet det lett ute, men da jeg kom ned til sentrum bøttet det ned så det var på tide å hente fram paraplyen for ikke å bli klissvåt. Utover dagen har det skiftet på mellom regn og snø… Midt på dagen snødde det ganske kraftig, men siden det var varmegrader la det seg ikke nede i byen. Her hjemme var det en litt annen historie, men det var egentlig ikke så dumt for det var begynt å bli litt glatt. Med litt fuktig snø på toppen behøvde man ikke være redd for å ramle.

Denne uka har egentlig gått veldig sakte syntes jeg, men nå går den mot slutten å i morgen er det fredag… Jeg har sovet ekstremt dårlig flere netter denne uken, så jeg ser fram til å kunne få sove lenge et par dager. Det er så frustrerende å ikke få sove når man vet at man må tidlig opp dagen etter, og man vet jo godt hvor dårlig man føle seg utover dagen nå kroppen ikke får nok hvile.

Ha en god kveld og en god natt, blogges :o))

#pus #katt #ronja #vinja #oppmerksomhet #frossen #trøtt #sliten #søvnløs #kos #sove #vær #vinter #snø #regn #glatt

6 kommentarer
    1. Så fine pusekatter du har 🙂
      Her har det regnet og blåst mye i dag. Skikkelig ruskevær.
      Nå er det natta her også. Håper vi får sove godt i natt 🙂

    2. Så kjempeflotte katter du har, og de kjempenydelige øyne! Hvilken rase er det? Tusen takk for titten av bildene 🙂
      Ønsker deg en kjempefin tirsdag 🙂
      Toril

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg