Det snør det snør….

Her ble det en sen start på dagen, for denne damen trengte virkelig å sove ut nå….. Var veldig sliten etter en lang uke med dårlig med søvn, igjen, og da var det godt å kunne sove til jeg våknet av meg selv uten den forstyrrende alarmen tidlig om morningen.

Da jeg sto opp snødde det tett med store snøfiller, og gradestokken var så vidt under minus-streken. Nå har snøfillene blitt til fnugg og gradestokken har klatret opp til + 2C


Om litt må jeg stupe inn i dusjen, for jeg har avtalt med Anne at vi skal ta oss en tur på IKEA sammen. Før det håper jeg å rekke innom Jysk for å få byttet, i allefall prøve, håndklærne som tok til seg farge. Jeg håper at jeg får nye, for jeg likte virkelig de lyse rosa godt. Det er vel egentlig galskap å dra på IKEA på en lørdag, men vi skal ikke handle noe som vi trenger å stå i kø for å da er det ikke så farlig.

Ha en strålende dag, blogges :o))

#trøtt #sliten #sove #utvilt #snø #snøfnugg #vinter #vinterdag #lørdag #kuldegrader #varmegrader #ikea #jysk #håndklær

4 kommentarer
    1. Det kommer og går dette snøværet. Fik ket glimt av sola i sta og gradene kom opp til + 3, men jeg håper det blir kaldere, tenkte en tur på ski etterpå, best føre når det er kaldt. Vaska sovrom, gang og stue idag så nå er det god lukt her. Bad og kjøkken tas etterhvert men ikke i dag. På Ikea er jeg sjelden, min nærmeste er i Bærum. Men hver gang jeg sykkler fra Lillestrøm til Drammen tråkker jeg forbi en IKEA som ligger nedenfor Karihaugen. Ikea er stort, ikke rart at den svenske eieren av IKEA er blant de 10 rikeste i verden. Husker ikke navnet hans men han har hvertfall nok til smør i grøten. Ha en fin kveld.

    2. Helge: Jeg tror nok at snøen kommer til Ã¥ stikke innom med jevne mellomrom de nærmeste mÃ¥nedene tenker jeg! Det kom litt i dag ogsÃ¥. IKEA pÃ¥ en lørdag er et pes, og den beste mÃ¥ten Ã¥ komme seg igjennom besøket er Ã¥ konsentrere seg om seg selv Ã¥ glemme alle andre….

      Heter ikke sjefen for IKEA, Kamprad eller noe sånt tro? Ha en fortsatt fin søndagskveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg