Jeg skulle bare…

Etter at jeg hadde spist middag i dag og ordnet med oppvasken skulle jeg bare tørke av skapdørene mine. De hadde blitt fettete og trengte å tørkes av, ikke noe merkverdig med det… Jeg hadde planer om å vaske kjøkkenet fra tak til vegger nå på vårparten, men ikke akkurat nå. Så var det sånn at jeg klarte å komme bort i veggen med vaskekluten, og da var det jo tydelig at veggene også trengte en omgang. Jeg kunne jo ikke la det se sånn ut….


Da var det bare å sette i gang å vaske…., uæææææææ!!! Det var ikke akkurat det jeg hadde tenkt til å bruke onsdagskvelden min til, men når det trengtes så var det ingen annen utvei… Jeg skulle ha tatt taket også, men jeg orket rett og slett ikke å begynne på det også. Kan være at jeg tar det et tak til helgen, tidlig på søndags morgenen kanskje!!


Nå er jeg dødssliten og hele kroppen verker, for det skal nemlig ikke mer til før jeg får vondt over alt. Så nå har jeg latt legemet synke langt ned i godstolen, og ved siden av meg på bordet står en kopp rykende varm kopp kaffe. Resten av denne kvelden skal jeg sløve foran tv’n å surre litt inne på nettet…

Ha en fortsatt fin onsdagskveld folkens, blogges :o))

#vaske #vegger #skapdører #sliten #verker #kroppen #kaffe 

8 kommentarer
    1. Du fortjener Ã¥ sløve litt da..nÃ¥r du har vært sÃ¥ flink…sikkert slitsomt ja…men veldig deilig Ã¥ ha det gjort ogsÃ¥ vil jeg tro 🙂
      Kjøkken blir jo litt ekstra fort skittent…men her er det heldigvis mannen som tar seg av slik storvask…sÃ¥ fÃ¥r jeg pusse vinduer og bytte gardiner og de lette tinga..:) Nattaklem<3

    2. Flink til det meste du, t.o.m Ã¥ vaske 😀 HÃ¥per skuldre og armer ikke tok skade :- Her skal vi jo ha ‘flyttevask’ men det har vi bestilt et firma til Ã¥ gjøre pÃ¥ forsommeren. Vi har hverken tid eller ork til det, nok annet Ã¥ ordne. Ha en fin torsdag, god helg og en vÃ¥rlig neste uke, vi skal liksom pÃ¥ vinterferie til uka, uten ferie hele tida, ha ha.

    3. Man kan ikke være like effektiv hele tiden, litt hvile må til hvis kroppen krever det. Men jeg tok kjøkkenet godt i ettermiddag, besøkte foreldrene mine i dag, far min har bursdag idag og han fikk konfekt av meg. Siden han har 6 søsken så blir det nok av telefoner der idag som det pleier på en slik dag. Nå skal jeg snart vaske tøy og i kveld skal jeg på konsert. Tar ei kaffeøkt nå slik at jeg ikke sovner under konserten. Ha en fin kveld.

    4. Lene S.:Jeg hadde ikke mye lyst til Ã¥ vaske skal jeg si deg, men følte at jeg like godt kunne ta det… Det hørtes egentlig veldig fristende ut Ã¥ bestille noe til Ã¥ vaske hele leiligheten, og hvis jeg vant en pen sum i lotto… En sÃ¥nn med mange nuller i seg, sÃ¥ kunne jeg leie inn noen til Ã¥ pusse opp hele heimen. HÃ¥pe kan jeg jo, hehehe!!

      Jeg skal jobbe i vinterferien, og det er helt greit… Har satt meg opp pÃ¥ fri hele pÃ¥sken, og hÃ¥per det gÃ¥r igjennom :o))

      Ha en fin torsdagskveld :o))

    5. Helge: Det er utrolig slitsomt å vaske ned så grundig, men veldig deilig når det er ferdig. Så lukter det så godt :o)) Viktig å besøke foreldrene sine med jevne mellomrom, for man vet ikke hvor lenge man har dem.

      I dag har jeg vært hjemme fra jobben med hode langt ned i toalettet… Jeg var sliten fra før av etter gÃ¥rsdagens vaskeøkt, og etter Ã¥ ha vært dÃ¥rlig fra grytidlig pÃ¥ morningen og i flere timer er jeg helt ferdig nÃ¥.

      Håper du får en fin opplevelse av konserten :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg