Pjuske dager

Natten til i går våknet jeg av at jeg var superkvalm, og det gikk definitivt ikke over heller… Jeg måtte bare styrte ut på toalettet og stikke hode ned i toalettskålen. Etter en stund hanglet jeg meg inn i senga igjen i den tro at det hele var over, IKKE!!

De nærmeste timene kom jeg meg ikke tilbake til senga igjen, og jeg tok med meg puta mi og et pledd… Godt man har varmekabler i gulvet eller så hadde det blitt et kaldt opphold, ikke for jeg brydde meg så veldig mye om det akkurat. Kattene syntes det var veldig rart alt sammen, og satt utenfor å kikke på meg. Dette var jo ikke sånn det skulle være på morningen, for mammen deres skulle jo ordne med rent vann og mat til dem… Vanligvis pleier Vinja å mjaue så sårt som bare den når det er tomt i matkoppen, men i går var hun helt stille.

                                                                                                         (Illustrasjon)

Når jeg kom til meg selv i dag var jeg fortsatt pjusk, små uggen i kroppen og litt svimmel… Det meste av formiddagen lå jeg rett ut i senga og sov. Jeg var sikker på at jeg hadde nok Pepsi Max, men overraskelsen var stor da gikk for å hente meg en ny flaske… Det var den siste det gitt, og det gikk jo ikke. Når jeg er småkvalm smaker det best med Pepsi Max, og ikke med vann. Etter å ha vært i dusjen var jeg helt utslitt, og måtte sette meg litt før jeg ruslet ut i bilen å dro ned på Ultra.

Det tok på å dra å handle, så da jeg kom hjem ramlet jeg sammen i godstolen. Godt innpakket i mitt lune pledd sovnet jeg inn med Ronja i fanget. Da jeg våknet 1,5 time senere lå frk Lillepuzdatter der enda, men det er klart… Hun kan jo ha tatt seg en runde, og kommet tilbake noe jeg ikke hadde merket for jeg sov ganske hardt.

Jeg føler meg fortsatt pjusk nå i kveld, men alikevel kjenner jeg at det er en viss bedring, heldigvis :o))

#pjusk #syk #oppkast #toalett #ultra #pepsi #max #katt #ronja #vinja

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg