Søstrene Lillepuzdatter av Skånevik

Kattene mine har ligget å slengt på klatrestativet i dag, og der har de fulgt med på alt jeg har foretatt meg… Så fort jeg har reist meg, har de diltet etter meg, for selv om de liker å ligge sløve så er de veldig nysgjerrig på hva jeg finner på når jeg ikke er i samme rom som dem.

Jeg dro fram speilrefleksen på formiddagen, og da var jo de et yndet objekt å ta bilde av… De var vel ikke så veldig happy for at tok bilde av dem, noe blikket deres fortalte alt om, hehehe!!

VINJA

RONJA

VINJA

RONJA

#katter #pus #klatrestativ #kos #vile #søstre #nysgjerrig #mammajenter #fotografere #foto #bilder

6 kommentarer
    1. Jeg vil bare takke for kontakten vi har hatt på bloggen din, humoristisk og flott lesning 😀 Kanskje nettet fungerer i utlandet også, ha ha, skal iallfall notere bloggadr din, så kanskje vi snakkes etter hvert. Det er bare ca 2 mnd til vi flytter hjem, stresser ikke, men vi må jo jobbe å betale for all god hjelp 😉 Ta vare på deg og pusene, dere er vakre og snille alle tre :-))) Nå må jeg fly avgårde, som vanlig, men greit å være i gang igjen, håper formen er bedre :-))) Au revoir <3

    2. Lene S.: Tusen takk, det var snilt sagt :o)) Jeg hÃ¥per virkelig du stikker innom etter at du har forlatt gamlelandet, for det er alltid koselig Ã¥ lese dine kommentarer :o)) Jeg har vært hjemme Ã¥ slappet av i dag siden formen ikke var hva den skulle være…., men etter noen timer i godstolen har det tatt seg opp ganske betraktelig sÃ¥ det blir jobb igjen i morgen. Ha det godt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg