Jeg blir litt oppgitt

I fjor ble det stemt JA på Generalforsamlingen i borettslaget for at vi skulle skifte vinduer i alle leilighetene. Nå er prosjektet godt i gang, og iflg styreleder så ligger akkurat etter skjemaet. Fortsetter de sånn så kommer de til å være ferdig  i god tid før jeg tar sommerferie.

Når jeg kom hjem fra jobben på fredag, så hang det en lapp på døra mi. Der sto det at de kom for å måle opp vinduskarmene den 14.04., altså i morgen, mellom 09:30 – 10:30. Jeg kjente at jeg ble ganske irritert med en gang, for det var ekstremt kort varsel å få det på en fredag ettermiddag. Det var jo ingen mulighet for å gi beskjed på jobben om at jeg måtte komme senere….

Nå ble det sånn at jeg kunne ta meg fri på formiddagen, men det passet ekstremt dårlig… Jeg kommer definitivt til å gi beskjed når de kommer i morgen, om at det ikke var okey å forvente at man tar seg fri fra jobb på så kort tids varsel. Det er ikke bare pensjonister og hjemmeværende i blokkene her, en god del som meg jobber faktisk. Noen ganger må jeg innrømme at det virker som folk tror at man bare kan være hjemme når “noen” må inn i leiligheten. 

Jeg krysser fingrene for at de kommer til meg først, for da kanskje jeg ikke blir så sen på jobben!!!


#irritert #surt #ubetenktsomt #merkelig #irriterende #vinduer #prosjekt #oppmåling #fri #jobb #forventet #fredag #tirsdag

2 kommentarer
    1. Du kunne jammen fått varsel fær syns jeg. Det kan ta sin tid og måle opp vinduer, muløig du har målene liggende et sted skrevet opp. Det blir ofte litt rot og stress når et slikt prosjekt skal hgjennomføres men resultatet blir bra. Håper du blir fornøyd når vinduene er blitt byttet.

    2. Jeg har full tro på at det blir bra til slutt, det er bare alt det styret før som er så slitsomt. Dette er gamle blokker fra 1960 så her er det ingenting som stemmer. Ingen vegger er rett, og sånn er det sikkert med vinduene også. Blir spennende å høre dommen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg