IQ Fit – braincracker

Investerte i et spill i dag som heter IQ Fit. Det er av den type spill, som man kan sitte i timesvis ĂĄ vri hjernen rundt.

Det går ut på at noen av de fargede brikkene, skal legges ned på et bestemt vis. Så er det om å gjøre å fylle de åpne feltene med de resterende brikkene. Høres kanskje enkelt ut! Helt feil, det er vanskelig å man sitter der å prøver og prøver uten at det stemmer. Skikkelig frustrerende dette her.

Spillet kommer i en større variant også, men jeg bestemte meg for å prøve den lille i første omgang.

#spill #hodebry #headbreaker #logikk #game #gøy #moro #iqfit

6 kommentarer
    1. annebe: Jeg lekte meg litt med det i går, og jeg kunne ikke legge det fra meg. Prøvde den ene muligheten etter den andre, og holdt på en evighet innen jeg fant løsningen. Kan bli mange timer med hjernetrim dette her :o))

    2. Helge: Jeg hadde aldri sett denne typen før, og jeg skal hilse deg ĂĄ si at det bĂĄde gøy og irriterende. Det er slettes ikke sĂĄ enkelt som man tror…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg