Oops, i did it again

Så skjedde det altså igjen med dunder og brak…. På veg hjem i dag forta jeg meg nedover Brugata her i Oslo, som er gågate med heller. Etter år med store varebiler som kjører opp til butikkene for avlessing, så ligger de ikke jevn lenger. Det var nettopp dette som ble mitt fall i dag.


Jeg kan ikke huske at jeg sparket bort i noe, men det må jeg jo ha gjort…. Alt skjedde liksom i sakte kino, og hvor mye jeg enn forsøkte klarte jeg ikke å få flyttet bena sånn at ikke skulle ramle. Jeg gikk over ende og mer eller mindre rullet bortover å landet til slutt på ryggen. Å der lå jeg noen sekunder med øynene igjen, for at jeg syntes at det var så innmari pinlig alt sammen.

Det å falle var pinlig nok, men når man er en så stor dame som meg med en veldig stive ledd er det nesten umulig å komme seg opp igjen. I vertfall på en verdig måte…. Folk stimlet til og lurte på hvordan det var gått med meg, og snille som de var hjalp de meg på bena igjen.

Jeg slo det høyre kneet, arm og håndledd ganske kraftig :o(( Kneet mitt var ikke helt godt fra jeg falt forrige gang før jul, og slå det nå igjen var vel ikke akkurat det beste som kunne skje. Nå i kveld er det et mareritt å belaste det, men å sitte for lenge stille er heller ikke bra for da stivner kneet helt. Ikke så veldig mye jeg kan gjøre med det nå, bare håpe på at blir bedre så fort som mulig…

Sitter å ser slutten på 2. semifinale i MGP, og det er like før vi får vite om Norge går videre til den store finalen……!!!

#knall #fall #dette #snuble #kne #arm #håndledd #vondt #mgp #semifinale

8 kommentarer

Siste innlegg