China glaze neglelakk

I går fortalte jeg om at de fleste av neglelakkene mine var blitt veldig seige å gamle, og at det var på tide å fornye seg litt. Sååååå, da jeg var på veg hjem dro jeg innom Bryn Senteret og Hennes. Jeg hadde ikke noen anelse om hvilket merke jeg skulle kjøpe, men jeg kom over et som jeg ikke hadde prøvd før. China glaze heter det og de hadde mange flotte smashe farger. Jeg gikk ikke for de som var veldig sterke i dag, men noe dusere.

Om den er tynn og jeg må bruke flere lag har jeg ikke peiling på, håper ikke det….


Planen var at jeg skulle ta en skikkelig rufs på badet nå i ettermiddag, men ryggen og nakken min slo seg helt vrang… Den var ikke noe god på jobben i dag heller, men jeg trodde det ville gli over. Den gjorde ikke det, og på veg hjem stivnet det til mer og mer å da blir jeg svimmel. Veldig ubehagelig må jeg si… Etter en Ibux og en cowboystrekk føler jeg at formen er litt på oppadgående igjen. Det hjalp nok litt til at jeg satte på vifteovnen for å varme meg opp litt :o))

På fredag fikk vi en veldig trist beskjed… Vår tidligere Administrerende direktør, som fratrådte sin stilling for litt over en måned siden, hadde brått gått bort. Det var jo helt ufattelig at hun var borte i så ung alder. I dag var det en liten minnestund nede i kantinen, og veldig mange hadde møtt opp…. Jeg var der noen minutter før det begynte, og da var det allerede fult så sammen noen andre gikk jeg rundt på andre siden hvor det var noen ledige plasser. Minnestunden ble avsluttet med et minutts stillhet… R.I.P.

Det blir nok ikke så lenge før jeg tar kvelden kjenner jeg, men først skal jeg se litt på Masterchef UK…

#neglelakk #gammel #ny #farger #rosa #blå #lille #glitter #hennes #chinaglaze #bryn #senter #rygg #nakke #ubehag #ibux #hvile #trist #dødsfall #minnestund

8 kommentarer
    1. China Glaze har helt fantastiske lakker! Har ikke så veldig mange, men de få jeg har er jeg strålende fornøyd med. Synes de holder så godt på neglene 🙂

    2. Det er tragisk når unge mennesker går bort, naboen vår mistet sin 21 år gamle datter 10 april. Det tok mange dager før jeg klarte å få hodet over vann. Vi var vitner til dramaet i nabohuset og det har satt sine spor. Livet i nabolaget blir aldri det samme.

    3. hobbyting: For et par Ã¥r siden valgte en venn Ã¥ avslutte livet sitt, og jeg var der like etter at han ble funnet. Det var tøffe tak, med besøk av ambulanse, politi, lege og til slutt begravelsesbyrÃ¥ som hentet ham. Jeg syntes det var ille, og det var enda verre for familien….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg