Celebert besøk

Arbeidsgiveren min SpareBank 1 er ny hovedsponsor for Norges Skiforbund Langrenn, og i den anledning hadde vi celebert besøk av de to flotte skijentene Martine Ek Hagen og Astrid Uhrenholdt Jacobsen. Det var veldig stas syntes jeg :o))


Før vi fikk møte skijentene fortalte direktøren våres at hun hadde vært invitert ut på Utøya av AOF. Jeg vet ikke hvordan de andre i salen følte det, men for meg var det en sterk opplevelse å høre om hennes dag på øya. På et tidspunkt klarte ikke jeg å holde tårene borte. Selv om jeg ikke kjente noen som var på øya den fatale dagen, så blir jeg veldig trist og lei meg når jeg tenker på den dagen.

Det skjer jo nye ting der også med bygging av Hegnhuset og minnestedet som de ønsker skal vare ferdig til 22.07.2015.

#sparebank1 #hovedsponsor #skilandslaget #martine #ek #hagen #astrid #uhrenholdt #jacobsen #utøya #aof #tårer #sterke #følelser #hegnhuset #minnested

2 kommentarer
    1. Klart det var gøy med slike spreke jenter pĂĄ besøk 🙂 Blir alltid trist nĂĄr jeg tenker pĂĄ utøya jeg ogsĂĄ..er bare helt ufattelig det som skjedde….
      HĂĄper du fĂĄr ei fin helg videre <3

    2. annebe: Jeg kommer nok alltid til å føle sinne over denne mannen kunne gjøre noe så ufattelig grusomt, og en enorm sorg for alle de unge menneskene som ble revet bort så alt for tidlig. Også for de som kom seg levende fra øya, men som må bære denne dagens forferdelige hendelser med seg resten av livet. Noe som ingen burde måtte gjøre :o((

      Resten av denne helgen står i ryddingens tegn, for jeg må ta ned alt fra veggene. I tillegg må gardiner, gardinbrett og persienner ned. Skal prøve å gjøre det meste i morgen sånn at det ikke blir så mye på mandagen, puh!! Ha en fin helg videre :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg