1. Flotte bilder ..og ser ut som et fint sted ..aldri vært der..så får kanskje få til det en gang :)) Så du hadde vært på tur til Gaustadtoppen også..tror ikke jeg har vært der heller..mulig når jeg var barn..men i såfall var vi ikke på toppen..for det hadde jeg nok huska :)) Håper du koser deg om dagen :)) Nattaklem <3

    2. Du verden for et flott sted. Det oser av kulturopplevelser for store og små her samt tradisjoner. Det er mange slike rundt forbi og man trenger god tid når man skal besøke slike steder.

    3. annebe: Jeg kan varmt anbefale Bogstad GÃ¥rd…. Stedet er helt fantastisk med mye flott natur, og gamle bygninger hvor man kan være med pÃ¥ omvisning. Vi var sÃ¥ heldig med været nÃ¥r vi var der :o)) Gaustatoppen er ogsÃ¥ et fantastisk sted Ã¥ dra til, men bare ha i tankene at det tar lang tid Ã¥ komme opp og ned hvis man ikke skal gÃ¥ da…

      I dag har jeg bare vært hjemme å kost meg. Ha en flott helg :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg