Siste feriedag…

Ikke helt våken i dag siden jeg ikke kom meg i seng før klokken var 04:30 på morningen i dag… Det er jo selvsagt idioti å sitte opp så lenge, men så er det dette med at når jeg får noe i hode, ja da må jeg ordne opp i det.


Det som jeg har gått å gnagd på i nesten uke nå er at jeg ikke fikk Windows 10 til å fungere på PC’n min, som igjen ledet til at jeg rullet tilbake igjen til Windows 8.1. Jeg har ikke klart å slippe tanken på at det ikke fungerte, og sent i går kveld så måtte jeg bare prøve en gang til. Denne gangen tok hele installeringsprosessen mye lenger tid enn det gjorde forrige gang, så jeg mistenker at det var noe gikk galt da jeg installerte forrige gangen.

Siden det tok så lang tid å gjøre dette på nytt så var det ikke tid til å sjekke at ting fungert som det skulle da, men nå har jeg gjort det å de tingene som ikke var OK sist fungerer perfekt nå. Det som irriterte meg mest sist var at jeg ikke kunne skrive uten at curseren hoppet og spratt til forskjellige steder i teksten og at det tok forever å komme seg inn på nettet +++. Alle disse tingene fungerer nå som de skal så jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd.

De siste dagene har været vært perfekt, og i dag er ikke noe unntak. Det er ikke en sky å se på himmelen, så den siste dagen i ferien ser ut til å bli helt perfekt. Jeg skal tilbringe dagen her hjemme hadde jeg tenkt, for jeg har litt å ordne som er greit å få gjort innen jeg skal begynne på jobben igjen.

Før ferien startet hadde jeg store planer om å blogge mye om reisene jeg har tatt å legge ut masse bilder, men det har nok ganske dårlig med det.. I alle fall i begynnelsen, men så tok det seg litt opp igjen for så å dabbe av litt igjen. Jeg må skjerpe meg å bli flinkere nå som hverdagen begynner igjen.

Håper alle får en strålende søndag med masse fint vær, kos dere :o))

#søndag #vær #sol #sommer #varmt #fornøyd #trøtt #windows #frustrasjon #lettelse #findag #ferie #jobb

4 kommentarer
    1. I helga var jeg på date, skjønner nå at det er mye rart bak fasaden. Og på et lite sted blir det for rykter, så jeg bør trå forsiktig og tenke litt. Overgangen til hverdagen igjen kan være tøft. Men det er den samme overgangen hvert år. Vil legge meg tidlig i kveld, er trøtt og skal arb tidlig neste uka.

    2. Helge: Date!!! Det høres spennende ut ;o)) Håper dere hadde en fin tid sammen! Huff ja, det er alltid tøft å begynne på jobb igjen etter en lang ferie, men det er godt å komme inn i en mer rutinert hverdag igjen. Om jeg får lagt meg tidlig, så tror jeg nok at jeg kommer til å ha litt problemer med å sove, for jeg har jo klart å snu døgnet trill rundt i disse fire ukene!

    3. Stilig bilde :)) Kjedelig nÃ¥r ikke pc `n ikke funker slik man ønsker..innstalleringer har jeg ikke peiling pÃ¥ ..det mÃ¥ gutta fikse nÃ¥r de er her :)) Har vært helt nydelig noen dager nÃ¥ ja…trang det før høsten starter 🙂
      HÃ¥per du fÃ¥r en god natts søvn…fin kommende uke til deg<3

    4. annebe: Jeg pÃ¥ langt nær noen dataguru og derfor blir det surr og rot fra tid til annen. Forsøker Ã¥ lese meg til hvordan jeg kan fixe ting, men det lykkes ikke alltid… Denne gangen gikk det heldigvis greit. De siste dagenes finvær har virkelig gjort godt for kropp og sjel, og som du sier sÃ¥ trenger vi det før høsten kommer….

      Ha en riktig god natt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg