Hode ikke helt på plass

Når jeg våknet til morran i dag var jeg så stiv i nakken at jeg var litt svimmel, men jeg tenkte at det ville gi seg utover dagen. Det har ikke helt gjort det, og det er vel for at nakken fortsatt er ganske stiv. Jeg har nok antagelig ligget litt forkjært i natt, og mer skal det jo ikke til. Når alt det er sagt så er det jo ikke så ille at jeg går rundt å sjangler, nei da…, det er mer at jeg føler at jeg er litt surrete å at hode ikke er helt på plass. Hehe, noen vil kanskje dra på smilebåndet, for litt surrete er jeg vel ellers også :o))


Jeg har sutret en del over at jeg ikke kommer med bussen om morningen, men det skal jeg ikke klage på i dag. Litt sent ute var jeg, så jeg trodde at jeg skulle få fryktelig dårlig tid, men da jeg nærmet meg bussholdeplassen så kom det først en buss som hadde mange ledige ståplasser. Rett i baken på den kom jammen en til med like mange ståplasser, for det er det som gjelder. Når bussen kommer til min holdeplass er det stort sett aldri en sitteplass å oppdrive, men akkurat det gjør ikke så veldig mye. Så i dag kunne jeg faktisk velge hvilken buss jeg skulle gå på, og ikke var det kø bort til t-banestasjonen heller. Trodde ikke at det var mulig jeg :o))

I morgen må jeg opp litt tidligere, for da skal jeg være på RøhneSelmer senest kl 8 for å levere bilen inn til skifte av dekk. Jeg kan sitte å vente til bilen er ferdig, men jeg tar ikke den sjansen i tilfelle det blir noen forsinkelser. Vi har morgenmøte kl 08:45 å da må jeg være på plass. De tekster meg alltid når bilen er ferdig, så da kan jeg dra opp å hente den litt senere på dagen å kjøre den ned til byen. 

Nå skal denne damen ut å gå i det fine ettermiddagsværet. Ha en fortsatt fin kveld folkens :o))

#dårligform #svimmel #stiv #nakke #ruter #bussen #ståplass #sitteplass #røhneselmer #dekk #bil

2 kommentarer
    1. Kjipt at du opplevde slikt noe. Mend et kan skje alle. Har i det siste opplevd at muskelene i beina strammer seg nmÃ¥r jeg vÃ¥kner. Men det gÃ¥r over etterhvert. I gÃ¥r var det musklene i leggene som var vriene. Det var veldig vondt og jeg kunne ikke røre foten. Men fikk etterhvert massert litt pÃ¥ de og brukte tommelen godt slik at de var seg selv igjen. Rart at man kan oppleve slikt etter en natt nÃ¥r kroppen hviler. Men det er kanskje slikt man opplever desto eldre man blir…..

    2. Helge: Jeg var veldig plaget med senestrekk i leggene for noen Ã¥r siden. Det kom gjerne pÃ¥ natten, og jeg vÃ¥knet i et smertehelvete. Da gjaldt det Ã¥ finne senen Ã¥ forsøke Ã¥ massere den sÃ¥nn at det roet seg. Noen ganger klarte jeg det, men ikke alltid….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg