Koselig juletradisjon

I ettermiddag var Anne, naboen og jeg en tur i Den Norske Opera og Ballett for å se Nøtteknekkeren. Da vi bestilte billettene syntes vi det var en god ide å gå tidlig, så da ble det 16:30 forestillingen.

Naboen var inne hos meg i går kveld, og da ble vi enig om at vi skulle møtes der. Jeg spurte om vi skulle møtes for å gå sammen bort, men de ville gå selv med begrunnelsen at vi gikk mye raskere enn dem. Begge er litt oppe i årene, og er ikke like raske på foten som de var tidligere. I forveien hadde og jeg blitt enig om at hun skulle komme opp til meg på jobben, og så gikk vi i følge bort.


Selv om det var 4. gangen vi var å så forestillingen var det like koselig… Jeg syntes det er en fin stemning og stor ro å sitte der i et par timer å bare kutte ut alt maset rundt førjulstiden. Vi satt akkurat passe unna scenen sånn at vi så helt perfekt.

Anne fortalte at hun hadde lest at det var siste gangen de skulle oppføre forestillingen på denne måten… Blir spennende å se hvilke forandringer de kommer til å gjøre.

#dennorskeoperaogballett #opera #ballett #forestilling #kunst #juletradisjon #førjulsstemning

4 kommentarer
    1. Helge: Det kan varmt anbefales å ta seg en tur dit…, kanskje ikke på de lengre ballettene. De kan vare opptil 3 timer.. Vi bestilte våre billetter allerede i juli/august mener jeg det var. Det går nok å få billetter senere også, men da kan man ikke velge hvor man vil sitte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg