1. De trenger en hvil de også 🙂 Herlig med vinter, og etter en fin kald vinterlig vinter er det fantastisk når våren kommer igjen. Vi får nyte det været vi får 🙂

    2. ravn73: Tror det er naboen som eier disse plantene, og det er ikke sĂĄ mange ukene siden det faktisk var blomster pĂĄ den ene. NĂĄr jul og nyttĂĄr er overstĂĄtt blir dagene lenger og lenger, og da kommer lengselen etter vĂĄr og varmegrader… Likevel er det koselig med den snøen vi har fĂĄtt de siste dagene :o))

    3. Det er tross alt deilig med litt vinter ogsĂĄ, er noen ĂĄr siden sist at vi hadde sĂĄ mye snø. Men jeg skjønner de som vil ha sommer, mange blir isolerte nĂĄr det er kaldt ute av helsemessige og andre grunner. Tenkte at jeg vil prøve skiene i dag, imorgen og torsdag. Ble en liten skogstur i gĂĄr med bĂĄl og pølser. Fant meg et stort “juletre” som jeg satt under og laga bĂĄl og drakk kako. Ble bare 20 minutters gange fra her jeg bor sĂĄ ikke lange turen. De hadde kjørt opp løyper nĂĄ sĂĄ jeg skal gĂĄ i de men venter besøk i helga sĂĄ dermed ingen tur til Hellashytta til søndag. Pene blomster det der – fine farger.

    4. Ja, Begonia trenger å hvile og jeg har gjerne hatt de i en mørk og kjølig kjeller + husket på å vanne de bittelitt. Vi har et drivhus med mulighet for oppvarming, men vi har ikke på mer varme enn at det er på ca 0 der og der er de to oliventrærne mine. De har lett for å miste bladene om de står mørkt inne (bladene kommer igjen til våren), men nå har det gått bra. Uansett trenger de å vannes.
      Jeg synes du er flink til ĂĄ skrive pĂĄ bloggen din, – det er ikke alle jeg er innom som skriver til hver dag. Artig ĂĄ lese om London-turen din. Jeg har ogsĂĄ vært der, bĂĄde som barn og voksen, og husker det var gøy ĂĄ gĂĄ innom Hamleys i Regent Street, – helt utrolig masse leker! Ha en fin dag!

    5. Helge: Jeg er vel av de som har en tendens til å ikke gå ut, hvis jeg ikke må om vinteren. Jeg har lett for å bli kald, og da stivner leddene mine. Prøver likevel å komme meg ut litt for å holde kroppen litt i bevegelse.

      Det er gøy når man klarer å overvintre noen planter fra den ene sesongen til den andre :o))

    6. Hanne Beate: Jeg har to olivntrær stående inne i stua, og den ene slipper mange blader. Jeg begynte å bli litt bekymret for den, men da skjønner jeg at jeg ikke behøver å være det. Mine to får jevnlig vann, så jeg håper virkelig at de klarer seg til det er på tide å flytte ut igjen.

      Jeg vet nå ikke om jeg er så flink til å skrive, men jeg gjør da et tappert forsøk :o)) Hyggelig at du syntes det i allefall.

      London er en flott by, og jeg har vært der fler ganger enn jeg kan telle…. De fleste gangene var pĂĄ 80 og 90 tallet, men vi har allerede snakket om ĂĄ dra tilbake igjen i løpet av ĂĄret. Vi har ogsĂĄ drodlet litt med tanken om ĂĄ dra til Edingburgh, vi fĂĄr se hva det blir :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg