Tiden stoppet

Det er fortsatt kaldt her i Oslo, og jeg fryser jo som besatt når jeg bare tenker på at jeg må gå ut. At det var noe mildere i dag hjalp ikke når jeg måtte en tur ut i lunchpausen min i dag. Jeg vet ikke hva jeg surret med i det jeg skulle ut, men jeg fikk det for meg at glidelåsen på dynekåpen min hadde gått i stykker, men den var jo ikke det. Noe jeg fant da jeg kom inn igjen, for en dott jeg egentlig er!!!


Årsaken til jeg måtte forlate kontorets nokså lune omgivelser, var at den ene av mine mange mangoklokker hadde stoppet og batteriet måtte byttes ut. Når noe sånt skal gjøres går man ikke dit man har kjøpt klokken, men til skomakeren i underetasjen på Oslo City. De gjør jobben for en langt rimeligere penge gitt.

Jeg elsker mine Mangoklokker, og jeg ganske mange av dem… Så pass mange at jeg har en til omtrent hvert eneste antrekk i skapet :o)) Jeg er veldig glad i farger, og derfor var Mango Tutti Frutti Collection helt perfekt for meg. Problemet med å ha så mange klokker er batteriene stopper jo, og jeg kjøpte mange samtidig å da kan man jo tenke seg hvordan det blir. Jeg må snart raske med meg et knippe med klokker for å skifte batteri i dem. Det begynner å bli vanskelig å variere i henhold til det jeg har på meg :o))

#kaldt #vinter #dunjakke #glidelås #ødelagt #mango #mangoklokke #fager #skomaker #oslocity #batteri #antrekk #tuttifrutti #klokke

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg