1. Oi, der var den ja 🙂 Så flott 🙂 Jeg har jo ikke klokke jeg…Ikke hatt på mange år..bruker mobilen liksom…Men jeg får litt lyst på klokke, som smykke 🙂 Flott denne <3 Takk for titten 😀

    2. Stilig klokke. Bruker aldri klokke jeg, sist jeg brukte det var i 1980 tror jeg. Går bra uten, har mobilen, klokke på radioen og TV så det er intet savn.

    3. Fin klokke!👍 Jeg har ikke brukt klokke på lenge, – ser på mobilen isteden. Så gøy at du har funnet Frodith da, hun er ei flott dame som finner på mye moro på bloggen sin. Her om dagen hadde hun også bilde av meg, som frosk, hehe, – så i kommentarfeltet hadde du hadde sett meg og Helge. Vi bloggløse er det jo ikke så enkelt å finne ut noe om, så koselig at hun viste fram bilder (selv om de ikke var de mest flatterende, hihi) Ha en super dag!😊

    4. Helge: Det er nok mange med deg som har droppet klokken, nå som man har mobilen like i nærheten hele tiden. For meg er det litt en vane, og så matcher jeg klokken til hva jeg har på meg. Da blir det litt som et smykke :o))

    5. Hanne Beate: Det var så koselig å se bilder av dere, for jeg har jo vært så nysgjerrig på dere begge. Helge har jo kommentert på bloggen min en stund, og så dukket du opp. Hvordan folk ser ut har ingen betydning, og jeg syntes faktisk at froskebildene var artige. Jeg la nok merke til Frodith for en stund siden, når andre jeg følger har vært med forskjellige morsomme og spennende konkuranser på bloggen hennes.

      Som jeg også sa til Helge, så er det mange som har droppet klokke nå som man har mobil. De fleste av oss har den med hele tiden, og da kan det være like greit å bare se på den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg